کد خبر : 168718
انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - 11:39
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

پلیس راه: تردد در حد فاصل تهران با شهرهای مجاور محدودیتی ندارد

پلیس راه: تردد در حد فاصل تهران با شهرهای مجاور محدودیتی ندارد

به گزارش سایت خبری مدارا؛  تعطیلی ۶ روزه ی تهران در حال اجراست و در این میان تردد های بین شهری خصوصا در شهر ها قرمز و نارنجی ممنوع است و مأموران پلیس راهور مأموریت دارند که با خروج و ورود خودروهای بومی از شهر ها جلوگیری کنند، همچنین اعلام شده است تمامی مجوز های تردد بین شهری که برای مدت تعطیلی ۶ روزه تهران و البرز صادر شده است، تا اطلاع ثانوی معلق است و رانندگان حتی با داشتن مجوز تردد هم نمی توانند به شهر های تهران و البرز وارد شود و یا خارج شوند. اما در این راستا برای بسیاری از افراد سوال شده است که آیا می توان برای رفتن به فرودگاه امام خمینی(ره) از تهران بدون اعمال جریمه خارج شد؟ ما برای این پاسخ به این پرسش به سراغ معاون اجتماعی پلیس راهور رفتیم.

عین الله جهانی، معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: محدودیت تردد در مبادی ورودی و خروجی تهران اجرا می شود.

او با بیان اینکه افرادی که مسافر هستند و بلیت دارند می توانند برای رفتن به فرودگاه امام خمینی (ره) از عوارضی تهران خارج شوند و اعمال جریمه ای برای آن ها انجام نخواهد شد، افزود: همچنین بعد از فرودگاه امام خمینی(ره) در ایستگاه نعلبندان مجدد ایستگاه های بازرسی پلیس راهور وجود دارد و مأموران از خروج خودروها از تهران جلوگیری می کنند.

جهانی تصریح کرد: تردد در حد فاصل تهران با شهرها و شهرک ها مجاور تهران محدویتی ندارد و رانندگان در این ۶ روز تعطیلی برای تردد به این مناطق جریمه نخواهند شد حتی اگر مقصد مورد نظر بعد از عوارضی تهران باشد.

اخبار مرتبط:
روایت مَردم منطقه جنگلی دیزمار و روستای اوزی و پیر داوود از سانحه
روایت مَردم منطقه جنگلی دیزمار و روستای اوزی و پیر داوود از سانحه

ایرنا نوشت: براساس گزارش‌هایی که اهالی روستا‌های اطراف محل بروز حادثه داده اند، هلیکوپتر حامل رییس جمهور و همراهانش در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شده است. ️اهالی این منطقه که در شمال ورزقان در استان آذربایجان شرقی قرار دارد گفته‌اند که ساعتی پیش صدا‌هایی در این منطقه شنیده شده است.

دید افقی در محل سانحه بالگرد رئیسی کمتر از ۵ متر است
دید افقی در محل سانحه بالگرد رئیسی کمتر از ۵ متر است

فارس نوشت: گروه‌های امدادی و جست‌وجوگر درحال تلاش برای یافتن هلی‌کوپتر حامل رئیس‌جمهور هستند.جستجو تیم‌های امدادی در حوالی معدن مس سنگون ادامه دارد.

رشیدی کوچی: امیدوارم اخبار واصله درست نباشد
رشیدی کوچی: امیدوارم اخبار واصله درست نباشد

برخی اخبار حاکی از آن است که بالگرد حامل رئیسی، رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. رئیسی، حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، خلبان، کمک خلبان، کروچیف (یعنی دستیار خدمه پرواز) سر تیم حفاظت و یکی از محافظین و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان این بالگرد بودند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است