کد خبر : 162322
انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - 13:23
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

شنبه تعطیل نیست

شنبه تعطیل نیست

به گزارش سایت خبری مدارا؛  علی بابایی کارنامی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به مباحث مطرح شده در فضای مجازی در خصوص تعطیلی روز شنبه به دلیل عید فطر، گفت: در سال ۹۰ مجلس مصوبه‌ای درباره یک روز تعطیلی پس از عید فطر داشته که برداشت‌‌های متفاوتی از آن شده است.

وی با بیان اینکه طبق آخرین مصوبه هیئت دولت درباره تعطیلی عید فطر، این گونه نیست که روز شنبه هم تعطیل باشد، ادامه داد: مباحثی که درباره تعطیلی روز شنبه اعلام می‌شود مربوط به مصوبه دولت قبلی است.

ولی اسماعیلی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز درباره موضوع تعطیلی روز شنبه به دلیل اعلام شدن پنجشنبه به عنوان عید فطر، اظهار داشت:طبق مصوبه مجلس روز شنبه تعطیل نیست.

وی در همین راستا ادامه داد:مصوبه قوه مقننه تعطیلی عید فطر ۲ روز است، که بر اساس این مصوبه پنچشنبه و جمعه تعطیلات عید فطر محصوب می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اضافه کرد: همان طور که عنوان کردم تعطیلات عید فطر ۲ روز است و فرقی نمی‌کند که تعطیلات وسط هفته یا آخر و یا اول هفته باشد و در هیچ جای قانون نیست که اگر پنجشنبه روز عید فطر بود شنبه هفته بعد آن نیز جزئ تعطیلات عید فطر است.

اخبار مرتبط:
رگبار در شرق و شمال اصفهان/ وزش باد شدید پدیده غالب استان
رگبار در شرق و شمال اصفهان/ وزش باد شدید پدیده غالب استان

کارشناس مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان از احتمال وقوع رگبار باران و رعد و برق در مناطق شمال و شرق استان طی روز چهارشنبه -دوم آبان- خبرداد.

۳۲۰ تیم امدادی در اصفهان در حالت آماده باش قرار گرفت
۳۲۰ تیم امدادی در اصفهان در حالت آماده باش قرار گرفت

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان از آماده باش ۳۲۰ تیم امدادی در استان اصفهان به دنبال ورود جبهه هوای سرد به استان خبر داد.

آتش‌سوزی در قبرستان لاستیک‌ها درملک‌شهر/عملیات پاکسازی ادامه دارد
آتش‌سوزی در قبرستان لاستیک‌ها درملک‌شهر/عملیات پاکسازی ادامه دارد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اصفهان از آتش‌سوزی در قبرستان لاستیک‌ها در چهاردیواری مخروبه در ملک شهر اصفهان خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است