کد خبر : 96469
انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - 15:39
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

چرا نشست خبری سردار حاجی زاده پخش زنده نشد؟

چرا نشست خبری سردار حاجی زاده پخش زنده نشد؟

به گزارش سایت خبری مدآرا، صبح امروز ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با اعلام اشتباه در سرنگونی هواپیما، اطمینان کامل داده بود تا با پیگیری دلایل این اشتباه مرگبار مانع از تکرار آن شود و با مسببان و مقصران برخورد لازم انجام شود. در بند ۵ این بیانیه هم آمده بود:« ۵ ــ همچنین ابلاغ گردید تا در اسرع وقت مسئولین مربوطه در سپاه با حضور در رسانه ملی توضیحات مشروحی را به مردم شریف ارائه نمایند.»

از ساعتی پیش خبر داده شد که فرمانده نیروی هوافضای سپاه در نشستی خبری به بررسی دلایل این خطا خواهد پرداخت و درباره آن با رسانه‌ها صحبت خواهد کرد. نشستی که خبر آن در دقایق پیش مخابره و در رسانه‌ها منتشر شد. خبر سقوط هواپیما مهمترین خبر روز ایران است و در دنیا بازتاب بسیاری دارد، اما شبکه خبر صحبت‌های سردار حاجی‌زاده را پس از اتمام و به صورت غیرزنده پخش کرد. این در حالی بود که در زمان این نشست، با زیرنویسی به عنوان این که منتظریم تصاویر به دست‌مان برسد و آن را برای شما پخش کنیم، اطلاع‌رسانی می‌کرد.

سوال این است که در این شرایط، چرا باز هم سیما از پخش زنده خودداری کرد. مطمئنا گفتن این که امکانات تکنیکی وجود نداشته غیرقابل قبول است. کاش توضیح داده می‌شد که پس از این فاجعه حتی حرف‌های فرمانده هوافضای سپاه را هم نمی‌شد با اطمینان و بدون نگرانی به شکل زنده پخش کرد یا نکته دیگری در میان است؟ درک نگرانی‌ها و انتظارات مردم سخت است؟

اخبار مرتبط:
حسن خجسته: درباره زنان، مردان تصمیم گرفته‌اند/ چرا دختران در مدارس روسری‌شان را برندارند؟
حسن خجسته: درباره زنان، مردان تصمیم گرفته‌اند/ چرا دختران در مدارس روسری‌شان را برندارند؟

نامزد انتخابات مجلس دوازدهم گفت: در موضوع زنان همیشه گفته‌ام که در طول تمام این سال‌ها می‌شود ادعا کرد که درباره زنان، مردان تصمیم گرفته‌اند.

کاندیداهای اشتراکی شانا و اُمنا چه کسانی هستند؟
کاندیداهای اشتراکی شانا و اُمنا چه کسانی هستند؟

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در مرحله دوم درحالی هفته آینده برگزار خواهد شد که در ۵ لیست انتخاباتی ارائه شده، اشتراک کاندیدای ۱۰۰ درصد وجود ندارد.

طرح ترافیک تهران چه تغییراتی می‌کند؟
طرح ترافیک تهران چه تغییراتی می‌کند؟

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که امسال هیچ تغییری در طرح ترافیک تهران اعمال نخواهد شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است