کد خبر : 290936
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - 15:35
دسته‌بندی : اجتماعی، برگزیده ها
چاپ

دو تروریست عضو داعش شاخه خراسان در قم دستگیر شدند I تصاویر

دو تروریست وابسته به گروه تکفیری داعش خراسان هنگام ورود به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) دستگیر شدند.

دو تروریست عضو داعش شاخه خراسان در قم دستگیر شدند I تصاویر

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ایلنا نوشت: دو تروریست وابسته به گروه تکفیری داعش خراسان هنگام ورود به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) دستگیر شدند.

تصاویر منتشر شده گفته می‌شود که مربوط به دو تروریست دستگیر شده است.

دستگیری دو تروریست تکفیری داعش خراسان در قمدستگیری دو تروریست تکفیری داعش خراسان در قم

اخبار مرتبط:
پلیس: شبکه شیطان‌پرستی در تهران متلاشی شد
پلیس: شبکه شیطان‌پرستی در تهران متلاشی شد

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد اعضای شبکه شیطان پرستی که دارایِ عضو سازمان یافته از اتباع خارجیِ اروپایی و ایرانی بودند طی عملیاتی فنی و تخصصی توسط سازمان اطلاعات پلیس شناسایی و دستگیر شدند. در مکان برگزاری جلسه شیطان پرستی تعداد ۱۴۶ نفر مرد و ۱۱۵ نفر زن به‌صورت برهنه و مستهجن حضور داشته که با آرم، علائم و نماد‌های خاص شیطان پرستی بر روی البسه، سر، صورت و موی سر با الصاق نماد بر روی گوش و بینی و با حضور سه نفر تبعه اروپایی دستگیر شدند.

احمد علم‌الهدی: بارندگی‌های اخیر پر برکت بود
احمد علم‌الهدی: بارندگی‌های اخیر پر برکت بود

نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی با اشاره به بارندگی‌های اخیر در استان خاطرنشان کرد: شکر خدا را به‌جا می‌آوریم بابت این بارندگی‌های مفید و بابرکتی که در دهه کرامت بر ما نازل شد تا شهر ما از خشکی و عطش ناشی از خشکسالی نجات پیدا کند. با این حال، نقطه تأسف‌بار بارندگی‌های اخیر حادثه ناگوار سیلی بود که به از دست‌رفتن شماری از عزیزان ما در این شهر و جمعی از برادران فریمانی منجر شد. این داغی که برای خانواده‌ها به وجود آمد، اسباب تأثر و تأسف بود، اما شما عزیزان باید توجه داشته باشید که وقوع این سیل یک بلای طبیعی بود که متولیان امر را غافلگیر کرد.

امام‌جمعه تهران: مصوبه تعطیلی شنبه‌ها به مومنین بَرخورد
امام‌جمعه تهران: مصوبه تعطیلی شنبه‌ها به مومنین بَرخورد

حاج علی اکبری به مصوبه اخیر مجلس مبنی بر تعطیلی شنبه‌ها اشاره و تصریح کرد: اجازه بدهید از مجلس بابت تعطیلی روز شنبه‌ها گلایه کنیم به جامعه مومنین برخورد؛ شاید دلایل خود را داشته باشند، اما شورای نگهبان فرصت دارد آن را حل و فصل کند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است