کد خبر : 285897
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - 18:40
دسته‌بندی : فرهنگی
چاپ

علی صبوری به زندان نمی‌رود

وکیل مدافع علی صبوری گفت: در حکم جدید، قاضی رای داد تا موکلم به زندان نرود و تحت نظارت الکترونیک (پابند الکترونیک) قرار بگیرد.

علی صبوری به زندان نمی‌رود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ تسنیم نوشت: حسین شاهرخی؛ وکیل علی صبوری (بازیگر سینما و تلویزیون) در مورد پرونده موکل خود اظهار کرد: در اواخر اسفند سال ۱۳۹۹ در پی بروز علایم بیماری قلبی، موکلم علی صبوری به بیمارستان رجایی تهران مراجعه می‌کند، اما به دلیل بی‌توجهی پزشک کشیک و نهایتاً فشار عصبی وارده بر وی، بین این فرد (علی صبوری) و مأمور پلیس و پزشک کشیک درگیری به وجود می‌آید.

وی افزود: در نهایت پلیس از شکایت خود رضایت داد و قرار شد تا موکل بنده به تحمل دو فقره حبس ۴ ماهه (در مجموع ۸ ماه) محکوم شود.

این وکیل دادگستری با بیان اینکه به دلیل بیماری و شرایط و اوضاع احوال موکلم در روز واقعه و گذشت پلیس، از قاضی درخواست کردیم تا طبق ماده ۵۰۲ قانون آئین دادرسی کیفری موکلم مشمول مجازات حبس نشود، گفت: در نهایت قاضی رای داد تا از ترفیعات قانونی و قضایی این قانون علی صبوری بهره‌مند و به زندان نرود و تحت نظارت الکترونیک (پابند الکترونیک) قرار بگیرد.

اخبار مرتبط:
همایون شجریان: رفاقت من با سَحر جان تا همیشه پابرجاست
همایون شجریان: رفاقت من با سَحر جان تا همیشه پابرجاست

همایون شجریان دقایقی پیش در پستی در حساب اینستاگرامش نوشت: «عزیزان دل به این مزخرفات توجه نکنید. نه خیانتی در کار من و سحر جان بوده، نه بچه‌ای که بخواد انداخته بشه. تا همیشه حمایت و رفاقت پابرجاست. خسته شد صبر ما»

وزیر ارشاد: با فیلم جدید رسول‌اف برخورد می‌کنیم تا دیگر این اتفاق رخ ندهد
وزیر ارشاد: با فیلم جدید رسول‌اف برخورد می‌کنیم تا دیگر این اتفاق رخ ندهد

وزیر ارشاد در پاسخ به سوال دیگری درباره احتمال برخورد با محمد رسول اف برای تولید فیلم بدون مجوزی به نام «دانه انجیر مقدس» که در جشنواره کن پذیرفته شده، نیز گفت: به هر حال این تخلف محرزی است و حتما در سازمان سینمایی طبق قانون برخورد خواهیم کرد، تا شاهد چنین اتفاقاتی دیگر نباشیم.

آرامگاه کوروش مرمت می‌شود
آرامگاه کوروش مرمت می‌شود

مدیر پایگاه میراث جهانی پاسارگاد از آغاز مرمت آرامگاه کوروش خبر داد. در این پروژه پس از آسیب‌شناسی، قرار است پاکسازی، استحکام‌بخشی و مرمت جداره بیرونی آرامگاه انجام شود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است