کد خبر : 272347
انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۰۵ - 15:52
دسته‌بندی : برگزیده ها، سیاسی
چاپ

فرمانده‌کل ارتش: حاضریم برای کمک به غزه برویم

فرمانده کل ارتش گفت: ما به داخل کشور و مجامع بین‌المللی اعلام کرده‌ایم حاضریم به نزدیکی نوار غزه برویم و کمک‌های درمانی لازم را به مردم غزه ارائه کنیم.

فرمانده‌کل ارتش: حاضریم برای کمک به غزه برویم

به گزارش سایت خبری مدارا؛ فارس نوشت: امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده‌کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ارتش طی سخنانی اظهار داشت: عملیات طوفان الاقصی در ۷۵ سال عمر رژیم صهیونیستی بی‌سابقه بود و نتایج بسیار حائز اهمیتی داشت که کاملاً صحت و دقت صحبت رهبر انقلاب درباره این‌که رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید تأیید کرد.

بخش هایی از اظهارات امیر موسوی را در ادامه می خوانید:

 

  • دشمن سالها تلاش می‌کرد موضوع فلسطین به فراموشی سپرده شود و بر همین اساس هم سیاست عادی‌سازی را در پیش گرفته بود اما این عملیات موضوع فلسطین را به موضوع تراز اول جهان اسلام و بلکه دنیا بدل کرد و امروز شاهد هستید حتی در برخی کشورهای اسلامی بعضاً پرشورتر از کشورهای اسلامی این موضوع دنبال می‌شود.
  • در این عملیات آثار اضمحلال رژیم کاملاً مشخص شده است و طی آن رژیم به زانو در آمد و همه شروط مقاومت را پذیرفت.
  • رژیم صهیونیستی و حامیان آن در برابر یکی از شاخه‌های مقاومت مستأصل شده‌اند و این امر یک بار دیگر قدرت محور مقاومت را به همه دنیا نشان داد.
  • از سوی دیگر آمریکایی‌ها سعی داشتند با امپراطوری رسانه‌ای یک چهره طرفدار حقوق بشر از خود نشان دهند که با این واقعه چهره و ماهیت اصلی آنها برای جهان مشخص شد.
  • سردمداران آمریکا و برخی کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی طرفدار آپارتاید و نژادپرست هستند. مسئولین آمریکایی و فرانسه و آلمان و انگلیس و… وقتی از یک رژیم که با صدای بلند نژادپرستی را صدا می‌زند طرفداری می‌کنند،‌ یعنی خودشان هم نژادپرست هستند.
  • در عملیات و جنگ اخیر هیچ دستاورد نظامی نصیب رژیم صهیونیستی نشد، این واقعه نشان داد به‌معنای واقعی کلمه اسرائیل سست‌تر از خانه عنکبوت است.
  • آن سیستم اطلاعاتی و نظامی که آن همه برای آن تبلیغ می‌کردند به‌یک‌باره در برابر کسانی که در یک زندان بزرگ هستند و هیچ چیز به آنها نمی‌رسد شکست خورد و امروز هم مجبور شده است هم رسماً با حماس مذاکره کند و هم همه شروط آن را بپذیرد.
  • ما به داخل کشور و مجامع بین‌المللی اعلام کرده‌ایم حاضریم به نزدیکی نوار غزه برویم و کمک‌های درمانی لازم را به مردم غزه ارائه کنیم.
اخبار مرتبط:
روزنامه دولتِ رئیسی: چرا می‌گویید کاهش نرخ دلار به خاطر مذاکرات ایران و آمریکاست؟
روزنامه دولتِ رئیسی: چرا می‌گویید کاهش نرخ دلار به خاطر مذاکرات ایران و آمریکاست؟

روزنامه ایران نوشت: واکنش بی سابقه ایران به جنایت رژیم صهیونیستی و تعریف دوباره قدرت بازدارندگی در مقابل قدرت‌های غربی از یک سو و دیپلماسی اقتصادی دولت سیزدهم برای گشایش ارزی و فروش نفت از سویی دیگر، منجر به این شده که قیمت ارز در هفته‌های اخیر با روند کاهشی روبرو شود. با این حال برخی از رسانه‌ها و چهره‌های رسانه‌ای سعی کردند با دادن آدرس غلط، روند کاهشی دلار را معلول ادعای روز گذشته یک رسانه امریکایی درخصوص مذاکرات غیرمستقیم ایران و امریکا معرفی کنند

کیهان: اصلاح‌طلبان موفقیت‌های بزرگ دولت رئیسی را زیر سؤال می‌برند!
کیهان: اصلاح‌طلبان موفقیت‌های بزرگ دولت رئیسی را زیر سؤال می‌برند!

روزنامه حسین شریعتمداری مدعی شده است که رسانه‌های اصلاح‌‌طلب موفقیت‌های دولت رئیسی را زیر سوال می‌برند.

مقصر جان باختن مردم در سیل مشهد مشخص‌اند / در مسیر آبراهه ساخت و ساز کرده‌اند
مقصر جان باختن مردم در سیل مشهد مشخص‌اند / در مسیر آبراهه ساخت و ساز کرده‌اند

بیت اللهی، عضو هیات علمی مرکز تحقیقات راه و شهرسازی درباره تأثیر تجربه انسانی در ایجاد سیل مشهد اشاره کرد: در خصوص سیل، به ویژه سیلاب‌های ناگهانی شهری مانند مشهد و شیراز که اگر دقت کنید، انسداد مسیر، تجاوز به بستر آبراهه‌ها، ساخت و ساز‌های بی رویه موجب تنگی و یا انسداد آبراه‌های طبیعی شده و خسارت را بیشتر کرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است