کد خبر : 267959
انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ - 12:39
دسته‌بندی : فرهنگی
چاپ

کیهان: «نقی معمولی» داعیه تقابل با حاکمیت را دارد

روزنامه کیهان نوشت: فصل اخیر مجموعه پایتخت، یعنی فصل ششم، به شدت تنزل پیدا کرد و به یک اثر مبتذل و پیش پا افتاده بدل شد! این افت شدید کیفی نیز به طور آشکار، حاصل کم‌فروشی و بی‌تعهدی برخی از عوامل ارشد این سریال است.

کیهان: «نقی معمولی» داعیه تقابل با حاکمیت را دارد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ کیهان نوشت: روزنامه کیهان به ساخت فصل جدید سریال پایتخت اعتراض کرد.

این روزنامه نوشت: تمرکز سیمافیلم، روز گذشته اعلام کرد:«ساخت فصل هفتم سریال «پایتخت» در صورت به نتیجه رسیدن رایزنی‌ مدیران سیمافیلم با تهیه‌کننده و کارگردان این مجموعه نمایشی همانند سایر آثار سازمان صداوسیما وارد فاز تولید خواهد شد». این درحالی است که فصل اخیر مجموعه پایتخت، یعنی فصل ششم، به شدت تنزل پیدا کرد و به یک اثر مبتذل و پیش پا افتاده بدل شد! این افت شدید کیفی نیز به طور آشکار، حاصل کم‌فروشی و بی‌تعهدی برخی از عوامل ارشد این سریال است.

کیهان ادامه داد: یکی از این عوامل که به عنوان بازیگر و نویسنده با سریال پایتخت همکاری می‌کرده، به رغم دریافت دستمزدهای کلان از نهادهای رسمی همچون سازمان صداوسیما و سازمان اوج اما داعیه مخالف‌خوانی و تقابل با حاکمیت را دارد و در هر بزنگاهی نیز هیاهو به پا می‌کند که دیگر حاضر نیست با رسانه ملی همکاری کند، اما باز هم کار می‌کند! در «پایتخت ۶» نیز فقط پول گرفتند و محصولی را که در شأن مردم و رسانه ملی نیست ارائه دادند! بنابراین توجیهی در تولید «پایتخت ۷» نیست، مگر تغییر و تحولی در جهت بهبود این پروژه با ورود عوامل جدید اتفاق بیفتد.

 

اخبار مرتبط:
همایون شجریان: رفاقت من با سَحر جان تا همیشه پابرجاست
همایون شجریان: رفاقت من با سَحر جان تا همیشه پابرجاست

همایون شجریان دقایقی پیش در پستی در حساب اینستاگرامش نوشت: «عزیزان دل به این مزخرفات توجه نکنید. نه خیانتی در کار من و سحر جان بوده، نه بچه‌ای که بخواد انداخته بشه. تا همیشه حمایت و رفاقت پابرجاست. خسته شد صبر ما»

وزیر ارشاد: با فیلم جدید رسول‌اف برخورد می‌کنیم تا دیگر این اتفاق رخ ندهد
وزیر ارشاد: با فیلم جدید رسول‌اف برخورد می‌کنیم تا دیگر این اتفاق رخ ندهد

وزیر ارشاد در پاسخ به سوال دیگری درباره احتمال برخورد با محمد رسول اف برای تولید فیلم بدون مجوزی به نام «دانه انجیر مقدس» که در جشنواره کن پذیرفته شده، نیز گفت: به هر حال این تخلف محرزی است و حتما در سازمان سینمایی طبق قانون برخورد خواهیم کرد، تا شاهد چنین اتفاقاتی دیگر نباشیم.

آرامگاه کوروش مرمت می‌شود
آرامگاه کوروش مرمت می‌شود

مدیر پایگاه میراث جهانی پاسارگاد از آغاز مرمت آرامگاه کوروش خبر داد. در این پروژه پس از آسیب‌شناسی، قرار است پاکسازی، استحکام‌بخشی و مرمت جداره بیرونی آرامگاه انجام شود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است