کد خبر : 263724
انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۰۷ - 02:52
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

جزئیات برنامه سفر رئیس جمهور به اصفهان اعلام شد

معاون اجرایی رئیس جمهور جزئیات برنامه سفر ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان به اصفهان را اعلام کرد.

جزئیات برنامه سفر رئیس جمهور به اصفهان اعلام شد

به گزارش سایت خبریمدارا؛ ابراهیم رئیسی امروزجمعه هفتم مهر ماه در سفری یک روزه به اصفهان می‌آید.

به نوشته مهر؛ محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور بازدید از خط انتقال آب دریای عمان به استان اصفهان و آغاز عملیات اجرایی فاز دوم این طرح، را نخستین برنامه دکتر رئیسی در استان اصفهان معرفی کرد.

وی افزود: در جریان این سفر با حضور دکتر رئیسی فاز اول نیروگاه فولادمبارکه به ظرفیت ۳۰۷ مگاوات افتتاح خواهد شد، ظرفیت کلی این نیروگاه ۹۱۴ مگاوات است.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: این نیروگاه ایرانی پیشرفته با راندمان بالا و رعایت مسائل زیست محیطی با کاهش آلایندگی به میزان ۱۵ درصد، به دست صنعت گران و مهندسان ایران با مشارکت ۷۶ شرکت در تأمین، ساخت و نصب تجهیزات ساخته شده است.

وی افزود: همچنین با حضور رئیس جمهور پروژه تصفیه گازوئیل (DHT) پالایشگاه اصفهان به بهره‌برداری رسمی خواهد رسید.

منصوری تصریح کرد: از جمله دستاوردهای این پروژه می‌توان به تولید روزانه ۱۰۰ هزار بشکه گازوئیل و سوخت پاک مطابق با استاندارد یورو ۵، جلوگیری از انتشار ۳۰۰ تن گوگرد در روز در هوای کلانشهرهای کشور و کاهش گوگرد گازوئیل تولیدی پالایشگاه به کمتر از ppm۱۰ اشاره کرد.

وی گفت: مراسم افتتاحیه جایزه بین‌المللی مصطفی (ص) که به نوبل اسلامی در جهان مشهور است نیز با حضور رئیس جمهور در اصفهان برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط:
ریسباف اصفهان پس از گذشت دو دهه بازگشایی شد
ریسباف اصفهان پس از گذشت دو دهه بازگشایی شد

کارخانه ریسباف اصفهان، پس از حدود دو دهه تعطیلی و تخریب، عصر شنبه با حضور مسؤولان استانی و شهری و فعالان حوزه میراث فرهنگی بازگشایی شد.

زنگ خطر شیوع فشار خون در اصفهان به صدا درآمد
زنگ خطر شیوع فشار خون در اصفهان به صدا درآمد

معاون خدمات درمان مدیریت درمان استان اصفهان گفت: شیوع فشارخون برابر ۳۳.۶۸ درصد است یعنی از هر ۳ نفر اصفهانی یک نفر مبتلا به فشارخون بالاست.

احیای ریسباف نقطه عطفی برای میراث اصفهان است
احیای ریسباف نقطه عطفی برای میراث اصفهان است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بازگشایی و احیای ریسباف با هدف تبدیل آن به موزه منطقه‌ای، نقطه عطفی برای میراث اصفهان است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است