کد خبر : 259162
انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۴ - 12:58
دسته‌بندی : فرهنگی، اخبار ویژه
چاپ

روزنامه دولت: سلبریتی‌ها اگر می‌خواهند به صداوسیما برگردند باید لگدهایی را که به نظام زَده‌اند جبران کنند

روزنامه دولت برای بازگشت دو مجری صداوسیما که اخیراً شایعه بازگش آنها منتظر شده بود واکنش نشان داد.

روزنامه دولت: سلبریتی‌ها اگر می‌خواهند به صداوسیما برگردند باید لگدهایی را که به نظام زَده‌اند جبران کنند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ روزنامه ایران در مطلبی شروطی را برای بازگشت سلبریتی‌ها به صداوسیما مطرح کرد.

در این مطلب آمده است: این روزها سخن از بازگشت برخی چهره‌ها به روی آنتن است. هر کسی که قصد دارد به آنتن صداوسیما برگردد، اول باید برادری‌اش را ثابت کند. نیازی به خواندن توبه‌نامه‌های صوری نیست. سلبریتی جماعت خوب بلد است چه طور به شکل حرفه‌ای به جریان مقابل انقلاب اسلامی لگد بزند. در قدم اول از فرصت برنامه‌های اینترنتی می‌توانند برای اعتماد‌سازی نظام نسبت به خودشان بهره ببرند و در فضای مجازی با لگد زدن به جریان مقابل انقلاب برادری‌شان را ثابت کنند. طبعاً به سادگی هم نباید راضی شد، هرقدر به نظام انقلاب لگد زده، باید جبران کند.

پس از آن با یک قرارداد حرفه‌ای که تکلیف صفحات شخصی‌شان را نیز روشن می‌کند، آنتن رسمی صداوسیما در خدمت‌شان است. طبعاً سلبریتی با دیده شدن روی آنتن رسمی زنده است و التماس فعلی‌شان به خاطر جذابیت‌های آنتن رسمی است. قدر این آنتن را بدانیم و مفت آن را نفروشیم.

اخیرا مباحثی درباره بازگشت رضا رشیدپور و محمدرضا گلزار به صداوسیما مطرح شده است.

اخبار مرتبط:
زری خوشکام، همسر علی حاتمی و مادر لیلا حاتمی، درگذشت
زری خوشکام، همسر علی حاتمی و مادر لیلا حاتمی، درگذشت

زهرا خوشکام بازیگر قدیمی سینما و همسر علی حاتمی از دنیا رفت. این هنرمند متولد سال ۱۳۲۶، بیشتر فعالیت‌هایش در دهه ۵۰ خورشیدی بود و در سال‌های اخیر در فیلم‌هایی همچون «شعله ور»، «طلاخون»، «در دنیای تو ساعت چند است» و «سیمای زنی در دوردست» بازی کرده بود. او در سریال‌های «هزاردستان» و «سلطان صاحبقران» به کارگردانی همسرش علی حاتمی نیز بازی داشت.

همایون شجریان: رفاقت من با سَحر جان تا همیشه پابرجاست
همایون شجریان: رفاقت من با سَحر جان تا همیشه پابرجاست

همایون شجریان دقایقی پیش در پستی در حساب اینستاگرامش نوشت: «عزیزان دل به این مزخرفات توجه نکنید. نه خیانتی در کار من و سحر جان بوده، نه بچه‌ای که بخواد انداخته بشه. تا همیشه حمایت و رفاقت پابرجاست. خسته شد صبر ما»

زاکانی؛ شهرداری که تهران را کُشت
زاکانی؛ شهرداری که تهران را کُشت

علیرضا زاکانی اگر بهترین گزینه برای پوشش رئیسی نبود، یکی از بهترین‌ها بود. یک سیاستمدار هجومی و بدون سابقه مدیریتی که مشخص بود رای نمی‌آورد اما نقش مهمی در مناظرات ایفا کرد و پاداش خود را گرفت. مرداد ۱۴۰۲ نیز دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور مدیریت آسیب‌های اجتماعی در تهران شد. 

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است