کد خبر : 250971
انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۰۹ - 11:52
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

هیچگاه اجازه نمی دهیم حجاب از سر زنان ما برداشته شود/تمام تلاش ما این است که زنان غربی را هم باحجاب کنیم!

بنا به فرموده مقام معظم رهبری دشمن از ترس به وسط میدان آمده و سطل آشغال‌ها را می سوزاند طبیعی است دشمن باید بترسد چرا که هیچگاه اجازه نمی‌دهیم حجاب از سر زنان ما برداشته شود و ضمن آنکه تمام سعی و تلاش ما این است که زنان غربی را هم حجاب‌دار کنیم.

هیچگاه اجازه نمی دهیم حجاب از سر زنان ما برداشته شود/تمام تلاش ما این است که زنان غربی را هم باحجاب کنیم!

به گزارش سایت خبری مدارا؛ جماران نوشت: مجتهدزاده مدیر سابق حوزه علمیه امام علی ابن ابیطالب بیان داشت : امروز دشمن از جریان براندازی بیم و هراس دارد و بنا به فرموده مقام معظم رهبری دشمن از ترس به وسط میدان آمده و سطل آشغال ها را می سوزاند طبیعی است دشمن باید بترسد چرا که هیچگاه اجازه نمی دهیم حجاب از سر زنان ما برداشته شود و ضمن آنکه تمام سعی و تلاش ما این است که زنان غربی هم حجاب دار کنیم.

جماران بخش هایی از اظهارات مجتهدزاده را در ادامه می خوانید:

ضمن قدردانی از سخنرانی توفنده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران امروز با مروری به سوابق فعالیت دوره های گذشته در هیچ دولتی خاطر ندارم که فرزندان شهدا در بدنه حاکمیت و آن هم پست معاونت استانداری در اختیار قرار گیرند و این از برکات دولت مردمی و جهادی است.

خدمات دولت سیزدهم یک مورد ۲ مورد نیست همه همدل و همسو پای کار آمده اند تا بتوانند گره مشکلاتی که از بدو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باز نشده در این دولت به مدد الهی باز کنند و این مستلزم عزم و اراده همه مسوولان و حتی مردم است.

بنا به فرموده مقام معظم رهبری دشمن از ترس به وسط میدان آمده و سطل آشغال ها را می سوزاند طبیعی است دشمن باید بترسد چرا که هیچگاه اجازه نمی دهیم حجاب از سر زنان ما برداشته شود و ضمن آنکه تمام سعی و تلاش ما این است که زنان غربی هم حجاب دار کنیم.

گفتمان انقلاب اسلامی و سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی آنقدر قوت دارد که حتی در دورترین نقاط جغرافیایی به ویژه آمریکای لاتین هم تاثیر داشته است، دوران جبهه و جنگ را نباید از یاد برد چرا که مردم خودش مدیریت کردند برای عفاف و حجاب هم نباید به همدیگر حواله دهیم اگر این نوع تفکر حاکم شود شاهدجولان رسانه های بیگانه معاند و ضد انقلاب خواهیم بود.

امروز باید حل مساله اقتصاد، حجاب و شناسایی تعداد اندک مفسدان اقتصادی به عنوان مطالبه عمومی مردم باشد و ضمن آنکه برای حل مشکل حجاب و عفاف هم باید کارهای گروهی مردمی انجام گیرد و با گفتمان مهربانانه و محبت آمیز در کنار خانواده های شهدا و ریش سفیدان امر به معروف و نهی از منکر کرد.

اخبار مرتبط:
نماینده مجلس: وزارت آموزش وپرورش از صدور کارت عادی امتحانات عاجز است
نماینده مجلس: وزارت آموزش وپرورش از صدور کارت عادی امتحانات عاجز است

عضو هیات رییسه مجلس با انتشار یک توییت از عدم صدور کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی و سردرگمی خانواده ها و دانش آموزان انتقاد کرد.

رئیسی: این حرف درستی نیست که چون خانه نداریم نباید بچه‌دار شویم / اجداد ما پَس چگونه در خانه کوچک چند فرزند را بزرگ می‌کردند
رئیسی: این حرف درستی نیست که چون خانه نداریم نباید بچه‌دار شویم / اجداد ما پَس چگونه در خانه کوچک چند فرزند را بزرگ می‌کردند

رئیس جمهور با بیان اینکه با امکانات کم هم می‌شود صاحب فرزند شد، تصریح کرد: این سخن که تا اتاق اضافه نداشته باشیم، نمی‌توانیم فرزندان بیشتری داشته باشیم، سخن قابل دفاعی نیست؛ تشکیل خانواده و بچه‌دار شدن حتما نیاز به مسکن و امکانات متناسب دارد، اما اینکه فقط این‌ها زمینه فرزندآوری باشند، باور صحیحی نیست.

پولشویی در موسسه مصاف متعلق به رائفی‌پور تایید شد
پولشویی در موسسه مصاف متعلق به رائفی‌پور تایید شد

در نتیجه‌گیری گزارش هیئت تحقیق و تفحص مجلس از بانک‌ها به این موضوع مهم اشاره‌ شده است که موسسه مصاف نوعی پول‌شویی از حساب‌های حقوقی خود انجام داده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است