کد خبر : 236738
انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۰۲ - 13:10
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

مسی با الهلال به توافق رسید؟

روزنامه عربستانی المیدان در خبری مدعی شد که لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی با سران باشگاه الهلال به توافق رسیده و قراردادی سه ساله با قهرمان فوتبال آسیا امضا خواهد کرد.

مسی با الهلال به توافق رسید؟

به گزارش سایت خبری مدارا؛ قرارداد مسی با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و کاپیتان تیم ملی آرژانتین قصد ادامه حضور در پاریس را ندارد.

به نوشته ایرنا، هرچند او برای بازگشت به بارسلونا ابراز علاقه کرده و ژاوی سرمربی کاتالان‌ها نیز به این انتقال راضی است اما مشکلات مالی بارسلونا، مانع بزرگی برای نهایی شدن این اتفاق است.

از سوی دیگر، پس از حضور کریستیانو رونالدو در باشگاه النصر عربستان، مسئولان الهلال را مجاب کرده تا به سراغ مسی بروند. آنها چند هفته است که با پدر مسی که مدیر برنامه‌ای او نیز محسوب می‌شود مذاکرات زیادی انجام داده‌اند.

اکنون، روزنامه المیدان در خبری مدعی شد که توافقات نهایی صورت گرفت و مسی در پایان فصل جاری با امضای قراردادی سه ساله به الهلال خواهد پیوست. گفته می‌شود دستمزد او بیش از قرارداد ۲۰۰ میلیون رونالدو با النصر خواهد بود.

اخبار مرتبط:
تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد

تیم ملی فوتسال ایران که با صعود به نیمه نهایی هفدهمین دوره جام ملت های آسیا صعودش به جام جهانی را قطعی کرده بود، در دیدار فینال این مسابقات تایلند را شکست داد و برای سیزدهمین بار قهرمان شد.

حسن روشن: حسینی جای پدر یا برادر بزرگ‌تر آن دختر هوادار بود/ خیلی از مذهبی‌ها هم معین گوش می‌کنند
حسن روشن: حسینی جای پدر یا برادر بزرگ‌تر آن دختر هوادار بود/ خیلی از مذهبی‌ها هم معین گوش می‌کنند

پیشکسوت استقلال گفت: حسینی مثل پدر یا برادر بزرگ‌تر آن دختر بوده. اصلا پرداختن به این مسائل در AFC و فیفا و کل جهان خوب نیست. ما خودمان بازی کردیم و نمی‌گوییم یکی که ما را بغل کرد، بیاییم ماچش هم کنیم! نه! حسینی به ابراز احساس آن هوادار جواب داد و قصدی نداشته.

مهدی طارمی به اینترمیلان پیوست
مهدی طارمی به اینترمیلان پیوست

ستاره ایرانی تیم پورتو قراردادش با باشگاه جدیدش اینتر را بسته که برای ۲ سال با قابلیت تمدید یک ساله است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است