کد خبر : 231562
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - 15:23
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

بررسی بدون وقفه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان/ تصویب بودجه بر اساس نیازهای شهر و مردم

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به روند بررسی بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان گفت: در حدود یک ماه گذشته، جلسات مستمر و بدون وقفه با حضور همه اعضای شورا برای بررسی و تصویب بودجه ۱۴۰۲ شهرداری برگزار شد.

بررسی بدون وقفه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان/ تصویب بودجه بر اساس نیازهای شهر و مردم

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمد نورصالحی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در نطق پیش از دستور خود در هفتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) و با اشاره به راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن اظهار کرد: به تأسی از رهبر معظم انقلاب از مردم شریف ایران و به‌ویژه شهروندان اصفهانی به پاس حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و حماسه‌ای که در ۴۴ امین سالگرد پیروزی انقلاب آفریدند، تشکر می‌کنیم.

به نوشته فارس؛ وی با بیان اینکه این حضور کاملاً برخلاف نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن به‌خصوص در ماه‌های اخیر بود، افزود: باید قدرشناس این مردم بوده و سر تعظیم در مقابلشان فرود آوریم و از هرگونه خدمت و تلاش در جهت رفع مشکلات و حل نیازمندی‌های آن‌ها دریغ نکنیم.

نورصالحی با اشاره به روند بررسی بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان بیان کرد: به‌واسطه ضرورت تاریخی تصویب بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان در حدود یک ماه گذشته، جلسات مستمر و بدون وقفه با حضور همه اعضای شورا برای بررسی و تصویب بودجه ۱۴۰۲ شهرداری برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تأکید کرد: تلاش کردیم سرعت از دقت کم نکند و به همه اجزا و ابعاد بودجه ارائه‌شده توجه کنیم.

وی با تأکید بر اینکه سعی ما بر این بود که با برگزاری جلسات مستمر و با سرعت کار، بودجه تا سی‌ام بهمن به تصویب برسد، گفت: درنهایت امروز با حضور شهردار، معاونان و مدیران مناطق و سازمان‌ها بودجه به تصویب خواهد رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: این بودجه قبلاً توسط مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان به رأی عمومی گذاشته‌ شده بود، برخی مردم نظراتی داشتند و نخبگان مسائلی را در جلسات مطرح کردند؛ بیان این نظرات در این دوره از مدیریت شهری بی‌سابقه بود و سعی بر این شد که نکات مهم لحاظ شود.

اخبار مرتبط:
رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری استان اصفهان است.

قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است

مسؤول صندوق ذخیره فرهنگیان استان اصفهان گفت: ایجاد قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت برای فرهنگیان در صندوق ذخیره از برنامه‌های این صندوق است.

اصفهان در غیرت، مدیریت، خلاقیت و دفاع از نظام استانی برخوردار است
اصفهان در غیرت، مدیریت، خلاقیت و دفاع از نظام استانی برخوردار است

رییس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: در همه جلسات کشوری آن جا که اصفهان را برخوردار می‌نامند، یادآور شدم که اصفهان در غیرت، مدیریت، خلاقیت، تقدیم شهدا و دفاع از نظام برخوردار است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است