کد خبر : 229840
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - 09:54
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

کلاهبرداری ۵ میلیارد ریالی با پخش تراکت‌های تبلیغاتی در اصفهان/متهم دستگیر شد

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که از طریق پخش تراکت‌های تبلیغاتی از شهروندان کلاهبرداری کرده و متواری شده بود در عملیات مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

کلاهبرداری ۵ میلیارد ریالی با پخش تراکت‌های تبلیغاتی در اصفهان/متهم دستگیر شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مسعود طُریفی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وصول پرونده‌ای از مرجع قضائی مبنی بر شناسایی و جلب یک کلاهبردار متواری، موضوع در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

به نوشته فارس؛ وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص متهم که دارای سوابق متعدد در زمینه جعل و کلاهبرداری است با پخش تراکت‌های تبلیغاتی در خصوص برگزاری تورهای گردشگری، سیاحتی و زیارتی، استخدام در مراکز خصوصی و دولتی، فروش امتیاز وام قرض الحسنه کم بهره و با وعده‌های واهی مبالغ هنگفتی را از شهروندان کلاهبرداری کرده است.

طریفی گفت: ماموران در نهایت پس از انجام کارهای اطلاعاتی وسیع و یک سری اقدامات هوشمندانه مخفیگاه متهم را در یکی از مناطق کلانشهر اصفهان شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهم از ۳۰ نفر بالغ بر ۵ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است، گفت: با توجه به اینکه پرونده این کلاهبرداری برای تحقیقات تخصصی به پلیس آگاهی استان اصفهان ارجاع داده شده از سایر شهروندانی که به این شیوه از آنان کلاهبرداری شده، می‌خواهیم تا برای پیگیری پرونده خود به این پلیس واقع در خیابان قائمیه مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم هرگونه خدمات در خصوص تورهای گردشگردی را از دفاتر مجاز و معتبر دریافت کنند تا به راحتی گرفتار شیادان و کلاهبرداران نشوند.

اخبار مرتبط:
ریسباف اصفهان پس از گذشت دو دهه بازگشایی شد
ریسباف اصفهان پس از گذشت دو دهه بازگشایی شد

کارخانه ریسباف اصفهان، پس از حدود دو دهه تعطیلی و تخریب، عصر شنبه با حضور مسؤولان استانی و شهری و فعالان حوزه میراث فرهنگی بازگشایی شد.

زنگ خطر شیوع فشار خون در اصفهان به صدا درآمد
زنگ خطر شیوع فشار خون در اصفهان به صدا درآمد

معاون خدمات درمان مدیریت درمان استان اصفهان گفت: شیوع فشارخون برابر ۳۳.۶۸ درصد است یعنی از هر ۳ نفر اصفهانی یک نفر مبتلا به فشارخون بالاست.

احیای ریسباف نقطه عطفی برای میراث اصفهان است
احیای ریسباف نقطه عطفی برای میراث اصفهان است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بازگشایی و احیای ریسباف با هدف تبدیل آن به موزه منطقه‌ای، نقطه عطفی برای میراث اصفهان است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است