کد خبر : 229230
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - 23:19
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

۸ طرح ورزشی در اصفهان به بهره‌برداری رسید

رییس دفتر فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان از بهره‌برداری از هشت طرح ورزشی در این استان همزمان با ایام دهه فجر خبر داد.

۸ طرح ورزشی در اصفهان به بهره‌برداری رسید

رامین ناطقی،اظهار داشت: تکمیل و بهره‌برداری از استخر سرپوشیده چادگان، استخر سرپوشیده ورزنه، زمین چمن مصنوعی شاهین شهر، افتتاح مجموعه ورزشی زنده‌یاد حاج عباس کریم‌ شاهی آران و بیدگل و بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی اجگرد شهرستان فلاورجان در زُمره طرح های امسال است.

وی با بیان اینکه هر یک از زمین‌های چمن مصنوعی حدود یک هزار و ۲۰۰ متر مربع وسعت دارد، خاطرنشان کرد: مساحت کلی طرح‌های سالجاری به ۶ هزار مترمربع می‌رسد.

رییس دفتر فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان ادامه داد: عملیات ساخت استخر سرپوشیده شهرستان چادگان سال ۸۸ آغاز شد و تکمیل آن بیش از ۱۳ سال زمان بُرد و در نهایت به بهره برداری رسید.

ناطقی تصریح کرد: آغاز عملیات اجرایی ساخت سالن رزمی کاشان و کلنگ‌زنی خانه تکواندو نطنز نیز از دیگر اقداماتی است که برای این ایام در نظر گرفته‌ایم.

اصفهان با ۲۸ شهرستان و افزون بر پنج میلیون و ۳۰۰ نفر جمعیت، حدود ۳۷۵ هزار ورزشکار سازمان یافته و یکهزار و ۷۰۰ باشگاه دارد و ۲۵۰ پروژه ورزشی نیز در این استان، نیمه‌تمام است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط:
بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بارش‌های رگباری پنجشنبه در اصفهان پیش بینی شده و از این رو دستگاه‌های امدادی در حالت آماده باش هستند.

کارگران در سنگر کار و تولید نقش ارزنده در شکوه ایران دارند
کارگران در سنگر کار و تولید نقش ارزنده در شکوه ایران دارند

فرماندار اصفهان گفت: کارگران در سنگر کار و تولید، با صبر، ایثار و استقامت و اعتقادی راسخ، سرشار از عشق به ولایت در این توفیق و شکوه تاریخی نقشی ارزنده ایفا می‌کنند.

ایمن‌سازی ۴۰۰ میلیارد تومانی نقاط حادثه‌خیز اصفهان
ایمن‌سازی ۴۰۰ میلیارد تومانی نقاط حادثه‌خیز اصفهان

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: برای ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه شده که بخشی از این مبلغ از محل اعتبارات ملی تأمین شده و برای ایمن‌سازی به ۱۰ برابر این اعتبار نیاز داریم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است