کد خبر : 221572
انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۰ - 09:21
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

انسیه خزعلی: رئیسی توانسته در یک سال موفقیت‌های بزرگی را به دست آورد

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه امروز وظیفه بانوان در جنگ نرم دشمن، بصیرت افزایی است، گفت: مردان وظیفه دارند که بانوان را در صف مقدم این جنگ یاری کنند.

انسیه خزعلی: رئیسی توانسته در یک سال موفقیت‌های بزرگی را به دست آورد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ انسیه خزعلی پنجشنبه شب در بیست و چهارمین یادواره شهدای شهر کیلان و ‌حومه از توابع شهرستان دماوند اظهار داشت: جایگاه ارزشمند خانواده معظم شهدا، کمتر از شهدا نیست و ایثار و ازخودگذشتگی آنان قابل تقدیر است.

به نوشته ایرنا، وی با بیان اینکه جنگ سخت گذشته که مردان در صف نخست جبهه‌ها بودند و بانوان پشتیبان آنان اکنون به جنگ نرم تبدیل شده، خاطرنشان کرد: امروز وظیفه بانوان بصیرت افزایی است و وظیفه مردان یاری رساندن به بانوان است چراکه آنان از هویت و کیان مسلمانی دفاع کنند تا نگذارند دشمن به آنچه می‌خواهد، برسد.

خزعلی گفت: زمانی باید حقارت را بپذیریم که دشمن در خانه‌ها وارد شود و بتواند از درون به ما حمله کند اما امروز باید قدردان امنیت کشور باشیم و ارزش آن را بدانیم و از داشته های خود دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه اگر امروز ایستادگی‌ها نباشد، هیچ چیزی پابرجا نخواهد بود، گفت: اگر این مقاومت‌ها و بصیرت‌افزایی‌ها نباشد، همه هویت و اصالت به باد خواهد رفت و ما در این مسیر ایستاده‌ایم.

معاون امور زنان خانواده رئیس جمهور خاطرنشان کرد: تیرهای دشمن، اتهامات و شایعات و دروغ‌پراکنی‌ها به سمت ما است اما ما نمی‌ترسیم چرا که در صف اول قرار گرفته ایم و باید برخی شرایط را تحمل کنیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: ما وعده‌ای از طرف خداوند متعال داریم که دشمن ندارد و باید از همان سلاح دشمن همچون فضای مجازی، سایبری و رسانه‌هایی که استفاده می‌کند، علیه خودش استفاده کنیم.

خزعلی خاطرنشان کرد: حرکت هایی که در طول تاریخ شکل گرفته برای ما سرمشق است و امروز سردرگم نیستیم و می‌دانیم در چه موقعیتی قرار داریم.

وی گفت: آیت‌الله رئیسی با اهداف خود توانسته در یک سال موفقیت‌های بزرگی را به دست آورد و طبیعی است که همه احزاب جمع شوند و علیه دینی که در حال پیروزی است، بایستند.

وی افزود: طی یک سال گذشته، کشورهای همسایه ایران تورم بالای ۱۰۰ درصد را تجربه کردند، اما دولت سیزدهم با وضعیتی که اقتصاد را تحویل گرفت، تلاش کرد که نقدینگی و تورم را کنترل و ارز ترجیحی را حذف کند تا بتواند اقتصاد را به ریل خود بازگرداند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه در افقی دوراندیشانه، حذف ارز ترجیحی به نفع مردم بود، گفت: اگر دولت تنها برنامه های کوتاه مدت داشت و یا مردم را به ظاهر راضی نگه می داشت، نباید وارد ریل‌گذاری‌ها و اصلاحات می‌شد اما این اقدامات به نفع مردم است.

اخبار مرتبط:
حمله تند رسانه قالیباف به سعید محمد؛ تازه‌کار و قدرت طلب است/ عصبانیت سردار محمد قابل درک است
حمله تند رسانه قالیباف به سعید محمد؛ تازه‌کار و قدرت طلب است/ عصبانیت سردار محمد قابل درک است

محمد که در سال‌های حضور سیاسی‌اش با اظهارات صرفا قدرت‌محور تلاش کرده است در کانون توجه قرار بگیرد باز هم در روزهای اخیر در مصاحبه‌ای با حمله به جبهه پایداری و قالیباف سعی دارد به صدر اخبار بیاید، بدون اینکه به ابعاد حرف‌هایی که می‌زند توجه داشته باشد.او همچنین در این مصاحبه ائتلاف اصلاح‌طلبان با قالیباف را موجب مرگ سیاسی این جریان توصیف کرده است.

امام جمعه اردبیل: محمودعباس دست نشانده اسرائیل است
امام جمعه اردبیل: محمودعباس دست نشانده اسرائیل است

امام جمعه اردبیل اظهار کرد: تمام جزئیات این کنفرانس را آمریکا و اسرائیل تنظیم کرده بودند، حتی بیانیه آخر آن نیز توسط اسرائیل تنظیم شده بود بحرین جزو کشورهای عربی است که با اسرائیل سازش کرده و فرش قرمز به سران اسرائیل پهن کرده است؛ چرا این کنفرانس در زمان فعلی برگزار شد، چون اسرائیل در حال غرق شدن است.

وزیر ارشاد: شخصیتی مثل رهبری ما در جهان وجود ندارد
وزیر ارشاد: شخصیتی مثل رهبری ما در جهان وجود ندارد

وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: خدا را شاکریم در پناه عقلانیت، با مکتبی که برای ما به میراث گذاشته شده، بنای مدنی انقلاب اسلامی را بنا گذاشته ایم و همه دستاوردهای فرهنگی امکان رشد و تعالی پیدا می کند. انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است. دنیا و رهبران دنیا کجا شخصیتی مثل رهبر حکیم ما سراغ دارد که با این میزان تسلط، پرچمدار مسائل فرهنگی در جهان باشد که تنها یکی از بزرگترین مظاهر آن، نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است که از سال ۱۳۶۶ با تدبیر رهبر که آن زمان در کسوت ریاست جمهوری بود آغاز شد و امسال سی و پنجمین دوره آن در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است