کد خبر : 217711
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - 23:19
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

معاون استاندار یزد: اجازه نخواهیم داد کشف حجاب در استان عادی شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: برخی دنبال عادی سازی کشف حجاب در کشور و استان هستند اما بنده با صراحت تمام اعلام میکنم که تمام قد تا پای جان پای حجاب می ایستم و به عنوان معاون استاندار اجازه نخواهم داد کشف حجاب عادی شود.

معاون استاندار یزد: اجازه نخواهیم داد کشف حجاب در استان عادی شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ «علی اکبر عزیزی» امروز پنجشنبه در جمع کنشگران حوزه عفاف و حجاب، با بیان اینکه عفاف و حجاب از اصول اساسی دین مبین اسلام است گفت: فعالیت در حوزه عفاف و حجاب، علنی، آشکار و شفاف بوده و امروز که دشمن تمام تلاش خود را برای تحت الشعاع قرار دادن این مهم به کار گرفته فعالیت شجاعانه شما فعالان این حوزه ستودنی و قابل تقدیر است.

به نوشته ایسنا، وی افزود: برخی دنبال عادی سازی کشف حجاب در کشور و استان هستند اما بنده با صراحت تمام اعلام میکنم که تمام قد تا پای جان پای حجاب می ایستم و به عنوان معاون استاندار اجازه نخواهم داد کشف حجاب عادی شود.

عزیزی تصریح کرد: ما علاوه بر دِین شرعی نسبت به حضرت زهرا(س) نیز دِین داریم و از چادر به عنوان میراث ایشان حفاظت و حراست خواهیم کرد.

معاون استاندار در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه کسانی که امروز به دنبال کشف حجاب هستند در سه گروه دسته بندی می شوند، گفت: گروه اول که عمده افراد را شامل می شود جاهل هستند و نسبت به قوانین دین، جامعه و عرف ناآشنا هستند.

وی اضافه کرد: گروه دوم غافل هستند که البته این غفلت توام با جهالت بوده و نمی دانند که بی حجابی چه تبعاتی برای آنان دارد و دقیقا زمانی متوجه می شوند که دچار مشکل شده و بخش عظیمی از حیثیت خود را از دست داده اند.

عزیزی تصریح کرد: دسته سوم معاند هستند که برای لجبازی با دین یا مسئولین دست به کشف حجاب می زنند و معاندانه رفتار می کنند.

جانشین قرارگاه عفاف و حجاب استان در ادامه بر ضرورت حضور فعال بانوان محجبه در عرصه اجتماع تاکید و ابراز کرد: بانوان در جریان انقلاب پیشتاز بودند و برهمین اساس نباید امروز بانوان محجبه این عرصه را خالی کنند و اجازه جولان افراد بدحجاب یا بی حجاب را در جامعه بدهند.

اخبار مرتبط:
امام جمعه اردبیل: در شمال استان بحران آب جدی است
امام جمعه اردبیل: در شمال استان بحران آب جدی است

آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل با تبیین آثار عدم مدیریت یکپارچه سد و کانال اظهار داشت: در شمال استان بحران آب جدی است هر سال در چنین موسمی که موسم بسیار خاص و محصول در آستانه رسیدگی است مشکل آب درست می‌شود و علت آن این است که وزارت نیرو در یک اشتباه بسیار آشکار مدیریت سد و مدیریت کانال را از هم جدا کرده است.

برادر مهران غفوریان: پدر من ساواکی نبوده / فرد حاضر در ویدیو‌های منتشره را نمی‌شناسم
برادر مهران غفوریان: پدر من ساواکی نبوده / فرد حاضر در ویدیو‌های منتشره را نمی‌شناسم

مهدی غفوریان برادر مهران غفوریان اعلام کرد که پدر او عضو ساواک نبوده است.

۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز باران
۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز باران

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به وقوع آب‌گرفتگی در ۶ استان، از امدادرسانی به مناطق درگیر حادثه در این استان‌ها خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است