کد خبر : 211517
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۹ - 11:38
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

وزیر کشور: دستگاه‌های خارج از دولت درباره محل اعتراضات ایراد گرفتند

وزیر کشور گفت: انتخاب محلی برای برگزاری تجمعات قبلاً یک بار بحث و تصویب شده است، اما به دلایلی که دستگاه‌های خارج از دولت یک اشکالاتی گرفتند، باید مجدداً بررسی شود.

وزیر کشور: دستگاه‌های خارج از دولت درباره محل اعتراضات ایراد گرفتند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ احمد وحیدی، وزیر کشور درباره این‌که با شکل‌گیری اعتراضات در کشور بار دیگر بحث اختصاص محلی برای برگزاری تجمعات مطرح و گفته شد وزارت کشور متولی این امر است و در حال رسیدگی به این موضوع است این بررسی‌ها در چه مرحله‌ای قرار دارد، گفت: این موضوع ۲ مسئله دارد؛  نخست اصل مساله کسانی به هر حال به یک موضوعی اعتراض دارند، مسئله دیگر اینکه در یک مکان خاص باشد.

به گزارش ایلنا، بخش هایی از گفت و گوی وحیدی را در ادامه می خوانید:

*با اصل اعتراضات ما مشکلی نداریم، در چارچوب قانون افرادی که اعتراض دارند، می‌توانند مجوز بگیرند و مشخص باشد طول آن چه مدتی است که می‌خواهند اعتراض خودشان را انجام دهند.

*کسانی هم که می‌خواهند متولی اعتراضات باشند  باید آن را در چارچوب خود کنترل کنند و این مانعی ندارد. البته باید در یک شرایطی که به هر حال شرایط بهتری باشد این کار انجام شود در اینصورت ما هم مشکلی نداریم.

*درباره انتخاب محل قبلاً یک بار بحث و تصویب شده است، اما به دلایلی دستگاه‌های خارج از دولت یک اشکالاتی گرفتند که باید مجدداً بررسی شود.

*احزابی برای برگزاری تجمع درخواست دادند و جلسه با آنها برگزار شد اما آنها غالباً مجمع‌ خودشان را برگزار نکرده بودند و هنگامی که مجمع برگزار نکنند قانونی بودن کار خودشان زیر سوال می‌رود.

*موضوع بیشتر به خودشان بازمی‌گردد که آن مجامع را به موقع تشکیل دهند و سلسله کارهایی که باید اتفاق بیفتد، در واقع طبق قانون باشد

اخبار مرتبط:
نوری‌قزلجه: اختصاص ردیف اعتباری برای سفر رئیس‌جمهور بدعت است و خلاف عدالت
نوری‌قزلجه: اختصاص ردیف اعتباری برای سفر رئیس‌جمهور بدعت است و خلاف عدالت

یک نماینده مجلس به اختصاص بودجه میلیاردی برای سفرهای ابراهیم رئیسی اعتراض کرد.

نماینده مجلس: تعطیلی شنبه خلاف اسلام است
نماینده مجلس: تعطیلی شنبه خلاف اسلام است

احمدحسین فلاحی مدعی شد: «در فرهنگی دینی ما ،تعطیلی شنبه نداریم. جمعه را تعطیل کرده‌اند چون آداب خاصی دارد. تعطیلی جمعه هم به این دلیل است که هم به آداب این روز و هم به کارهای دیگرشان برسند.»

سخنگوی وزارتخارجه: اعضای پارلمان اروپا باید سپاسگزار سپاه باشند
سخنگوی وزارتخارجه: اعضای پارلمان اروپا باید سپاسگزار سپاه باشند

سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به پرسشی درمورد تبادل پیام‌های اخیر بین ایران و آمریکا درباره گفت‌وگوهای وین گفت: گفت‌وگوها تماس‌ها و تبادل پیامهای دیپلماتیک در روش‌های مقتضی ادامه دارد و هست و در قالب نشست‌های بین‌المللی هم معمولا فرصتی است که ایران در چارچوب نشست‌های دوجانبه دیدگا‌ه‌های خودش را بیان می‌کند و یا در چارچوب ابتکارعمل‌های دیگران در موضوع رفع تحریم‌های ظالمانه این دیدگاه‌ها تبادل نظر و گفت‌وگو می‌شود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است