کد خبر : 200181
انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - 12:32
دسته‌بندی : اقتصادی
چاپ

تارا اتوماتیک ۱۳ میلیون گران شد/ آخرین قیمت ها از انواع خودروها

قیمت خودرو این روزها پرنوسان است و ثباتی در بازار مشاهده نمی‌شود. قیمت‌ها در این روزها به هر اخباری که منتشر می‌شود، واکنش نشان می‌دهند. به نظر می‌رسد بازار خودرو در روزهای آینده نیز به همین روند نوسانی خود ادامه دهد.

تارا اتوماتیک ۱۳ میلیون گران شد/ آخرین قیمت ها از انواع خودروها

به گزارش سایت خبری مدارا؛ قیمت خودرو این روزها پرنوسان است و ثباتی در بازار مشاهده نمی‌شود. قیمت‌ها در این روزها به هر اخباری که منتشر می‌شود، واکنش نشان می‌دهند. به نظر می‌رسد بازار خودرو در روزهای آینده نیز به همین روند نوسانی خود ادامه دهد.

قیمت خودرو صفر داخلی روز پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ با تغییراتی همراه شد.

پراید ۱۱۱ با قیمت ۲۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۷۹ میلیون تومان عرضه می‌شود. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز با قیمت ۴۰۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژو ۲۰۷ اتومات اکنون در قیمت ۵۸۹ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

این خودرو پرطرفدار ۱۳میلیون تومان گران شد

قیمت خودروهای پرطرفدار

تیبا هاچ‌بک‌ پلاس هم‌اکنون در محدوده ۲۱۰ میلیون تومان قیمت دارد.پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۱ در قیمت ۲۹۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد. ۲۰۶ تیپ پنج نیز در بازار کشور تا نرخ ۳۵۵ میلیون تومان پیش رفت. تارا اتوماتیک هم ۱۳ میلیون افزایش قیمت داشت و امروز در قیمت ۵۹۳ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

فیروز نادری، کارشناس صنعت خودرو گفت: قیمت خودرو در روزهای گذشته در حال نوسان بود و همچنان نیز ثباتی در بازار مشاهده نمی‌شود. قیمت‌ها در این روزها به هر اخباری که منتشر می‌شود، واکنش نشان می‌دهند. به نظر می‌رسد بازار خودرو در روزهای آینده نیز به همین روند نوسانی خود ادامه دهد.

این خودرو پرطرفدار ۱۳میلیون تومان گران شد

چندی پیش نیز، مرتضی شجاعی، کارشناس صنعت خودرو در رابطه با تاثیر کاهش تولید خودروسازان بر قیمت خودرو در بازار گفت: به واسطه شیوه‌های فروشی که وجود دارد، اصلی‌ترین مولفه‌ای که بازار را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد، نرخ ارز است و سایر عوامل تاثیر کمتری در افزایش یا کاهش قیمت‌ها دارد.

او افزود: به دلیل بلاتکلیفی در مذاکرات وین، بازار در وضعیت انتظاری و رکود قرار دارد و هنگامی که نتیجه نهایی مذاکرات مشخص شود، بازار تغییر وضعیت می‌دهد.

اخبار مرتبط:
حق‌شناس: در ایران خصوصی‌سازی نداریم، خصولتی‌سازی داریم
حق‌شناس: در ایران خصوصی‌سازی نداریم، خصولتی‌سازی داریم

یک اقتصاددان گفت: مسئله بعدی این است که در ایران خصوصی‌سازی صرفا با هدف کسب پول بیشتر است؛ در حالی که در آلمان که خصوصی‌سازی انجام شد با هدف کسب درآمد برای دولت نبود، بلکه با انگیره واگذاری با هدف اخراج‌نشدن کارگران و ارتقاء خطوط تولید بود.

کمتر از دو ماه از سال گذشته، اما برخی کالا‌ها ۳۰ تا ۴۰% گران شده‌اند
کمتر از دو ماه از سال گذشته، اما برخی کالا‌ها ۳۰ تا ۴۰% گران شده‌اند

حمیدرضا رستگارپور رییس اتاق اصناف تهران گفت: تقریبا تمام مردم هیچ علاقه‌ای به نگهداری ریال ندارند و هم فعال اقتصادی و فعال در کسب و کارها و هم مردم عادی پول ملی را خسارت می‌بینند و می‌دانند. از این رو مسئولان کشور باید برای این موضوع تدبیری بیندیشند تا ریال حداقل برای یک سال پشتوانه داشته باشد، یعنی مردم مطمئن شوند که ارزش این پول حداقل یک سال حفظ می‌شود و این خواسته ما در اصناف هم است.

چه کنیم که یارانه نقدی ما قطع نشود؟
چه کنیم که یارانه نقدی ما قطع نشود؟

امسال تا قبل از شهریور میزان درآمد و حجم سرمایه خانوارها مورد بازبینی و ارزیابی مجدد قرار می‌گیرد و بخشی از خانوارها با افزایش ارزش ریالی اموال از فهرست یارانه بگیران حذف شده و بعضی هم ممکن است جابجایی دهک برای آنها اتفاق بیفتد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است