کد خبر : 200046
انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - 13:42
دسته‌بندی : پیشنهاد سردبیر، سیاسی
چاپ

روزنامه حامی قالیباف: افکار عمومی با ائتلاف اصلاحات-اعتدال همراه نیست

شماری از ناظران علاوه بر آنکه مواضع انتشار یافته از دولتمردان اعتدال را اقدامی در جهت دفاع از کارنامه‌شان می‌دانند معتقدند این اقدامات هدفگذاری انتخاباتی نیز دارد.

روزنامه حامی قالیباف: افکار عمومی با ائتلاف اصلاحات-اعتدال همراه نیست

به گزارش سایت خبری مدارا؛ شماری از ناظران علاوه بر آنکه مواضع انتشار یافته از دولتمردان اعتدال را اقدامی در جهت دفاع از کارنامه‌شان می‌دانند معتقدند این اقدامات هدفگذاری انتخاباتی نیز دارد.

با همین رویکرد روزنامه صبح نو، ارگان مطبوعاتی حامی محمدباقر قالیباف نوشت: اینستاگرام منتسب به اسحاق جهانگیری، معاون اول دولت‌های یازدهم و دوازدهم، دیروز از دیدار و گفت‌وگوی او با آیت‌الله جوادی آملی خبر داد. در نیمه دوم مردادماه امسال نیز هسته سخت رهبری ائتلاف اصلاحات-اعتدال یعنی حسن روحانی، علی‌اکبر ناطق، سیدمحمد خاتمی و سیدحسن خمینی آخرین جلسه خود را در منزل جهانگیری برگزار کردند و گمانه‌ها از «مباحث سیاسی مربوط به انتخابات مجلس دوازدهم» به‌عنوان محور این جلسه خبر دادند؛ انتخاباتی که قرار است اسفندماه سال آینده، برگزار شود.

با وجود تلاش‌های نخبگانی، این ائتلاف یک کاستی بزرگ دارد و آن همراه نبودن افکارعمومی با آن‌هاست. به نظر می‌رسد بیش و پیش از جلسات نخبگانی، این ائتلاف باید فکری به حال کرختی بدنه اجتماعی خود کند؛ بدنه‌ای که بعید به نظر می‌رسد با اظهارات تند و رادیکال هم به صحنه مشارکت بیاید.

اخبار مرتبط:
ابراهیم رئیسی هَوای موسسه مصباح‌یزدی و پایداری‌چی ها را دارَد
ابراهیم رئیسی هَوای موسسه مصباح‌یزدی و پایداری‌چی ها را دارَد

دولت هوای موسسه پایداری‌ها را به خوبی داشته است. بالاخره هر چه که باشد، دولت ابراهیم رییسی، به دولت جبهه پایداری شهرت دارد؛ مُهر پایداری‌ ‌ بودن، به سبب نفوذ برخی بستگان سببی رییسی و افکار نزدیک او به پایداری و همچنین حضور عناصر منتسب به این تشکل سیاسی، بر پیشانی دولت خورده است.

حق‌شناس: اصلاح‌طلبان بین قدرت و مردم، مَردم را انتخاب کردند
حق‌شناس: اصلاح‌طلبان بین قدرت و مردم، مَردم را انتخاب کردند

یک چهره سیاسی اصلاح طلب گفت: در انتخابات آتی اگر وضعیت براساس همان روال گذشته باشد چیزی عوض نمی شود و مردم بیشتر از قبل از صندوق رای قهر می کنند اما اگر حاکمیت و عقلای تصمیم گیر نظام سیاسی به این نتیجه برسند که در فضای امروز کشور و بخصوص زمانی که کشور درگیر با بیگانگان است نقش مردم، حضورشان و مشارکت‌شان به عنوان یکی از مهمترین نمادهای استحکام نظام تعریف می‌شود توجه بیشتری به مسائل خواهند داشت.

علیرضابیگی: دوقطبی‌سازی حجاب حاصل عملکرد دولت است / وظیفه دولت فراهم کردن زیست و معیشت بهتر برای مردم است
علیرضابیگی: دوقطبی‌سازی حجاب حاصل عملکرد دولت است / وظیفه دولت فراهم کردن زیست و معیشت بهتر برای مردم است

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: موضوعات زیادی باعث بی‌اعتمادی و رخت بستن امید در بین مردم شده است و متاسفانه امکان ابراز مخالفت برای خیلی‌ها وجود ندارد. حال کارکرد وزارت کشور، حجاب را به یک وسیله‌ای تبدیل کرده است که عده‌ای می‌خواهند با بی‌حجابی و بدحجابی ابراز مخالفت و لجاجت نسبت به رویه‌های دیگر داشته باشند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است