کد خبر : 195635
انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - 18:00
دسته‌بندی : اجتماعی، اسلاید
چاپ

شیما قوشه: حکم اعدام «کیوان امام وردی» شکسته نخواهد شد/ شاکیان پرونده از این حکم بسیار شوکه شده‌اند

وکیل شاکیان پرونده تجاوز سریالی «کیوان امام وردی» می گوید: حتی با رضایت شاکی‌ها هم این حکم شکسته نخواهد شد. دادستان به‌عنوان مدعی‌العموم وارد این پرونده شده بنابراین خود دادستان فساد فی الارض را به امام وردی نسبت داده نه ما.

شیما قوشه: حکم اعدام «کیوان امام وردی» شکسته نخواهد شد/ شاکیان پرونده از این حکم بسیار شوکه شده‌اند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ شیما قوشه، وکیل شاکیان پرونده کیوان امام‌وردی درباره حکم اعدام وی گفت: ایشان به دلیل فساد فی الارض، حکم اعدام گرفته است.

 

وی در ادامه افزود: حکم اعدام کیوان امام وردی شکسته نخواهد شد؛ زیرا به استناد ماده ۲۸۶ قانون مجازات اسلامی و البته ۲۱۵ و ۲۲۴ قانون در خصوص زنای به عنف، این حکم داده شده است.

 

قوشه درباره شکسته نشدن حکم اعدام کیوان امام وردی خاطرنشان کرد: تحقیقات دادسرا در این خصوص کامل و البته علمی بوده، دیوان می‌تواند نقص تحقیقات را مورد توجه قرار دهد که در این شرایط هم این احتمال بسیار کم است چون به اعتقاد بنده هیچ نقصی در تحقیقات این پرونده وجود ندارد تا حکم اعدام امام وردی شکسته شود؛ مگر در بحث ماهیت این اتفاق بی‌افتد که آن هم بعید  می‌دانم مورد قبول واقع شود.

 

وی در خصوص احساس شاکیان پرورنده از حکم اعدام گفت: شاکیان از این حکم بسیار شوکه شدند و از همان ابتدا هم اعلام کردند که خواهان اعدام نیستند اما شاکیان از طرفی برای حکم اعدام ناراحت و از طرفی به دلیل اثبات ادعاهایشان خوشحال هستند.

 

وی اضافه کرد: در اینگونه پرونده‌ها، اصلاً اظهارات من وکیل و یا شاکی خصوصی مطرح نیست، حتی در برخی موارد اظهارنظر قضات هم نمی‌تواند تاثیری در حکم داشته باشد، زیرا قانون یک مجازاتی برای چنین جرم‌هایی تعیین کرده و باید اجرا شود.

 

او با تاکید بر این نکته که با رضایت شاکیان هم حکم اعدام امام وردی شکسته نخواهد شد، گفت: حتی با رضایت شاکی‌ها هم این حکم شکسته نخواهد شد. دادستان به‌عنوان مدعی‌العموم وارد این پرونده شده بنابراین خود دادستان فساد فی الارض را به امام وردی نسبت داده نه ما.

 

وکیل شاکیان پرونده تجاوز امام وردی در پایان اظهار کرد: اصلاً دادگاه در خصوص موضوع جبران خسارات وارده به شاکیان تعیین تکلیفی انجام نداده بنابراین در این مورد حتما اعتراض خواهیم کرد.

اخبار مرتبط:
سیدمحمد خاتمی: امیدوارم بزرگان کشور برای گرانی و تورم فکری بکنند
سیدمحمد خاتمی: امیدوارم بزرگان کشور برای گرانی و تورم فکری بکنند

رئیس دولت اصلاحات گفت: اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که به کجا رسیدیم و مسأله تورم و افزایش نقدینگی و مسائل دیگری که روز به روز افزایش پیدا کرد و امروز به سطح فوق‌العاده نگران کننده‌ای رسیده است و امیدوارم بزرگان کشور این نگرانی را داشته باشند که حلش کنند.

منتجب‌نیا: اینکه دختران را کِشان‌کِشان داخل ون می‌کنند اسلامی است؟ / والله بالله دنیا به ما می‌خندد
منتجب‌نیا: اینکه دختران را کِشان‌کِشان داخل ون می‌کنند اسلامی است؟ / والله بالله دنیا به ما می‌خندد

عضو اسبق مجمع روحانیون مبارز می‌گوید: ینکه دختران را کِشان‌کِشان داخل ون می‌کنند و دختری را روی زمین می‌اندازند و رویش می‌خوابند که فیلم‌های این صحنه‌ها در فضای مجازی دست به دست می‌شود، کجایش اسلامی و قانونی است و با عقل و منطق سازگاری دارد؟ اصلا چه کسی و کدام دستگاه مسئولیت این کار‌ها را می‌پذیرد؟ دولت؟ مجلس؟ قوه قضاییه؟ هیچ کس از رهبری نشنیده است که برای انجام این کار‌ها دستوری داده باشد، پس نمی‌توانند کارشان را کاری ولایتی بدانند.

وزیرآموزش و پرورش: امشب مبلغی به عنوان تقدیر روز معلم به حساب معلمان واریز می‌شود
وزیرآموزش و پرورش: امشب مبلغی به عنوان تقدیر روز معلم به حساب معلمان واریز می‌شود

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امشب مبلغی به عنوان تقدیر روز معلم به حساب معلمان واریز می‌شود،گفت: باقی‌مانده مطالبات حق التدریس‌ها را تا آخر اردیبهشت صفر می کنیم.رتبه بندی بازنشستگان نیز در حقوق آن‌ها اعمال می‌شود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است