کد خبر : 185562
انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۰۵ - 11:57
دسته‌بندی : فرهنگی
چاپ

تبریک تولد متفاوت امیر جعفری به ریما رامین‌فر

امیر جعفری با انتشار عکسی از ریما رامین‌فر که قابلمه‌ای بر سر داشت او را «نیمه من» خطاب کرد و تولدش را تبریک گفت.

تبریک تولد متفاوت امیر جعفری به ریما رامین‌فر

به گزارش مدارا، امیر جعفری، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با انتشار عکسی از همسرش، ریما رامین‌فر، بازیگر شناخته‌شده، تولد او را تبریک گفت.

امیر جعفری با انتشار این عکس، برای او چنین نوشت:

«زندگی کنار تو یعنی هر روز بهتر شدن… از تو مهربانی یاد گرفتن، صبور بودن و پشتکار داشتن… با تو خوشبخت‌ترینم زادروزت شاد، نیمه من»

ریما رامین‌فر، متولد ۵ فروردین ۱۳۴۹ بازیگر شناخته‌شده تئاتر، سینما و تلویزیون، کار در تئاتر را از سال ۱۳۷۶ با نمایش «شب به‌خیر مادر» آغاز کرد و سال ۱۳۷۹ با بازی در فیلم سینمایی «نان و عشق و موتور ۱۰۰۰» پا به عرصه سینما گذاشت. او که در سال ۱۳۹۰، با بازی در نقش هما سعادت در مجموعه «پایتخت ۱» بسیار دیده شد همکاری با این مجموعه را در نقش همسر محسن تنابنده (نقی معمولی) تا فصل ششم ادامه داد.

تبریک تولد متفاوتِ امیر جعفری به ریما رامین‌فر/ عکس

 

اخبار مرتبط:
قبر حسن صباح رهبر حشاشین را ببینید
قبر حسن صباح رهبر حشاشین را ببینید

موقعیت قلعۀ الموت و شیوۀ مبارزۀ اسماعیلیان، این قلعه را در برابر نفوذ و هجوم دشمنان تقریبا شکست‌ناپذیر کرده بود؛ به طوری که تا حدود 140 سال بعد از مرگ حسن صباح نیز همچنان جانشینان پیاپی او به حکومت در این قلعه ادامه می‌دادند.

منتقد سینما: ممنوع اعلام کردن سریال حشاشین خنده‌دار است / افرادی را در سمت‌های فرهنگی گذاشته‌اند که با تصور دهه شصت فعالیت می‌کنند
منتقد سینما: ممنوع اعلام کردن سریال حشاشین خنده‌دار است / افرادی را در سمت‌های فرهنگی گذاشته‌اند که با تصور دهه شصت فعالیت می‌کنند

درستکار، کارشناس و منتقد سینما درباره ممنوع اعلام کردن سریال حشاشین در ایران گفت: این اقدام صدا و سیما خنده دار است که فکر می‌کنند هنوز هم دوران بگیر و ببند است. ممنوعیت سریال حشاشین یعنی چی؟ یک سری قانون در ایران وضع کرده‌اند و تصور می‌کنند محصولات خارجی را هم می‌توانند محدود کنند. پلتفرم‌ها در داخل به وجود آمدند تا مقداری با صدا و سیما تفاوت کنند و تقریباً هم چنین کاری کرده‌اند و با آداب اخلاق ایرانی، نزدیکی‌های بیشتری دارند؛ اما سریال حشاشین اصلاً جز پلتفرم‌های داخلی نیست که بتوانند جلو آن را بگیرند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است