کد خبر : 184705
انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - 12:47
دسته‌بندی : سیاسی، اخبار ویژه
چاپ

هشدار یک نماینده درباره سونامی سرطان در این استان

نماینده مردم ایلام در مجلس می‌گوید که ریزگردهای استان‌های غربی کشور، استان ایلام را در کمای تنفسی فرو برده است. اگر نجنبید سونامی سرطان مردم ایلام را دربرخواهد گرفت.

هشدار یک نماینده درباره سونامی سرطان در این استان

به گزارش مدارا، سارا فلاحی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن محکوم کردن «اعدام دسته‌جمعی در عربستان» و تشکر از سپاه پاسداران در حمله به مرکز صهیونیستی در ارییل گفت: کارکنان قراردادی منابع طبیعی و کارگران زحمت‌کش شهرداری‌ ماه‌هاست که حقوق دریافت نکرده اند. سکوتشان از بیم فسخ قرارداد است. سکوتشان از روی رضایت نیست بلکه ناشی از کارفرمایان زورگو و نهادهای بی‌مسئولیت است.

نماینده مردم ایلام در مجلس یازدهم با بیان اینکه هنوز مزایای مناطق جنگی حوزه انتخابیه پرداخت نشده است، گفت: حکایت این عدم پرداخت مثنوی هفتاد منی است که بارها از تریبون مجلس مطرح شده اما گوش شنوا وجود ندارد.

فلاحی درباره بحران ریزگرد در استان‌های غربی گفت: در سایه دیپلماسی بین‌المللی و سیاست‌ها برای تبدیل زمین‌های بایر به کشاورزی، بخشی از این مصیبت را مدیریت کنید. این مصیبت استان ایلام را در کمای تنفسی فرو برده است. اگر نجنبید سونامی سرطان مردم ایلام را دربرخواهد گرفت. آسمان و زمین این مردم در دوران جنگ در حصار بمب و موشک بود، امروز ریه‌هایشان در زمین اسیر کرونا و در آسمان درگیر ریزگردهاست.

اخبار مرتبط:
فیاض زاهد: جمهوری‌اسلامی بزرگ‌ترین دشمن جمهوری‌اسلامی است
فیاض زاهد: جمهوری‌اسلامی بزرگ‌ترین دشمن جمهوری‌اسلامی است

از خاطرم نرفته که در زمان تشییع سردار بزرگ قاسم سلیمانی چه حال و هوایی در کشور محقق شده بود، چه تحبیب قلوبی شکل گرفته بود، چه بخش‌هایی از جامعه و چه شخصیت‌هایی (که می‌توان آنها را در صف منتقدان نظام و اپوزیسیون قرار داد) به تشییع جنازه رفتند، اما ماجرای هواپیمای اوکراینی که من آن را با واقعه چرنوبیل در شوروی تشبیه کردم به سرعت همه آن سرمایه و اعتبار به دست آمده را تا حد زیادی منکوب کرد و حسرت بزرگی را برای علاقه‌مندان ایران باقی گذارد. در نقطه مقابل شادمانی، فرح و دست‌افشانی را به دشمنان کشور هدیه داد.

ادعای جالبِ وزیر علوم / زلفی‌گل: تعداد کمی از اساتید از دانشگاه‌ها اخراج شدند
ادعای جالبِ وزیر علوم / زلفی‌گل: تعداد کمی از اساتید از دانشگاه‌ها اخراج شدند

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد، آنها چشم‌وچراغ دانشگاه و جامعه هستند که همواره از توان علمی و تخصصی این نخبگان برای پیشرفت کشور بهره خواهیم برد.

بودجه موسسه مصباح‌یزدی در دولت رئیسی به ۴۳۷ میلیارد رسید I جزییات
بودجه موسسه مصباح‌یزدی در دولت رئیسی به ۴۳۷ میلیارد رسید I جزییات

بر اساس جداول منتشرشده از بودجه ۱۴۰۳ بودجه پیشنهادی دولت برای موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی بیش از ۴۳۷ میلیارد تومان است. این رقم در لایحه بودجه سال گذشته، ۱۴۱ میلیارد تومان بوده که افزایش بیش از ۳ برابری را تجربه کرده است. البته در همان سال نیز مجلس از رقم پیشنهادی دولت فراتر رفت و بودجه ۲۶۸ میلیارد تومانی برای این موسسه تصویب کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است