کد خبر : 184575
انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - 12:22
دسته‌بندی : اجتماعی، اخبار ویژه
چاپ

واردات ۲ میلیون واکسن آسترازنکا

سخنگوی گمرک گفت: با ورود دو محموله اهدایی واکسن آسترازنکا از آلمان، کل واکسن های وارداتی از بهمن ماه سال قبل به بیش از ۱۵۸ میلیون دوز رسید.

واردات ۲ میلیون واکسن آسترازنکا

به گزارش مدارا از گمرک، «سید روح اله لطیفی» اظهار داشت: شب گذشته یک میلیون و ۴۱۳ هزار و ۶۰۰ دز واکسن آسترازنکای اهدایی آلمان با پرواز لوفت هانزا به فرودگاه امام خمینی (ره) وارد شد که با هماهنگی های صورت گرفته با وزارت بهداشت و نهادهای مرتبط به صورت حمل یکسره ترخیص شد.

وی با بیان اینکه امشب یک محموله ۷۷۷ هزار و ۹۰۰ دزی دیگر اهدایی آلمان وارد کشور می‌شود، خاطرنشان کرد: با ورود این دو محموله که سرجمع آن به ۲ میلیون و ۱۹۱ هزار و ۹۰۰ دز واکسن آسترازنکا می‌رسد، مجموع واکسن‌های وارده آسترازنکا به کشور بدون احتساب محموله مرجوعی، به ۱۸ میلیون و ۸۳۶ هزار و ۱۱۰ دز می رسد.

سخنگوی گمرک در خصوص واکسن های وارد شده به کشور، گفت: با واکسینه شدن اکثر مردم و تولید مناسب داخلی، واردات تجاری واکسن در حال حاضر متوقف شده و واکسن هایی که در ماه‌های اخیر وارد شده عمدتا اهدایی هستند.

وی افزود: جمع کل واکسن های وارده به کشور از ابتدای بهمن سال ۹۹ تا امشب به ۱۵۸ میلیون و ۵۶ هزار و ۸۰۸ دز رسیده است.

اخبار مرتبط:
طرح ترافیک تهران چه تغییراتی می‌کند؟
طرح ترافیک تهران چه تغییراتی می‌کند؟

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که امسال هیچ تغییری در طرح ترافیک تهران اعمال نخواهد شد.

یسنا، دختر گلستانی پیدا شد
یسنا، دختر گلستانی پیدا شد

«یسنا» دختر بچه چهار ساله اهل کلاله از عصر روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در حالی که همراه مادرش در زمین‌های کشاورزی روستای «یلی بدراق» کلاله بوده با غفلت مادر مفقود شده بود، زنده پیدا شد.

رئیسی نه تنها مشکلات کارگران را حل نکرد، بلکه به مشکلات آنها اضافه هَم کرد
رئیسی نه تنها مشکلات کارگران را حل نکرد، بلکه به مشکلات آنها اضافه هَم کرد

ناصر چمنی، رئیس سابق کانون انجمن صنفی کارگران ایران گفت: دولت رئیسی هم نه تنها مشکلی را حل نکرد، بلکه روز به روز به مشکلات جامعه‌ی کارگری اضافه کرد. در دو سال گذشته افزایش دستمزد‌های کمتر از تورم تصویب شد و سال ۲۷ درصد و امسال ۳۵ درصد، بدون امضای نماینده کارگران اجرایی شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است