کد خبر : 133288
انتشار : ۱۳۹۹/۰۶/۲۸ - 13:45
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

برخورد جدی با گرانی کالا!

برخورد جدی با گرانی کالا!

به گزارش سایت خبری مدآرا؛در متن دستور «جعفر سرقینی» آمده است:

از آنجا که در شرایط حساس کنونی، علی‌رغم فراوانی کالا در بازار و شرایط مناسب تولید در کشور مشاهده می‌شود برخی از اشخاص سودجو با احتکار کالا و عرضه نکردن به موقع و رعایت نکردن قیمت‌ها به هر طریقی موجب کمبود کالا و افزایش کاذب قیمت‌ها شده‌اند؛ لذا به منظور تامین آرامش و ثبات بازار و ایجاد بستر امن برای عموم مردم و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، ضرورت دارد با استفاده از تمام توان و ظرفیت بازرسان آن سازمان و با همکاری دستگاه‌های ذیربط از جمله سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان‌های نظارتی، اتحادیه‌های صنفی، بسیج اصناف و سایر تشکل‌ها و دریافت گزارشات و شکایات مردمی از طریق سامانه ۱۲۴، تشدید بازرسی، نظارت و کنترل قیمت‌ها با اهتمام جدی در اولویت کاری آن سازمان قرار گیرد.

در متن دستور ویژه سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنین تاکید شده است؛ در صورت مشاهده هرگونه تخلف سریعاً متخلفین شناسایی و جهت سیر مراحل قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی و سایر مراجع ذیربط معرفی شوند.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: مقتضی است، از این پس گزارش‌های تحلیلی به صورت روزانه و هفتگی در خصوص میزان افزایش، کاهش، کمبود و یا هر نوع عوامل تاثیرگذار در مواردی که ثبات بازار را تحت تاثیر قرار می‌دهد خیلی سریع به اینجانب منعکس شود؛ انتظار می‌رود اقدامات موثر و به موقع آن سازمان فرصت هرگونه سوء‌استفاده را از محتکرین و گران‌فروشان گرفته و موجب آرامش بازار را خواهد شد.

اخبار مرتبط:
حسن خجسته: درباره زنان، مردان تصمیم گرفته‌اند/ چرا دختران در مدارس روسری‌شان را برندارند؟
حسن خجسته: درباره زنان، مردان تصمیم گرفته‌اند/ چرا دختران در مدارس روسری‌شان را برندارند؟

نامزد انتخابات مجلس دوازدهم گفت: در موضوع زنان همیشه گفته‌ام که در طول تمام این سال‌ها می‌شود ادعا کرد که درباره زنان، مردان تصمیم گرفته‌اند.

کاندیداهای اشتراکی شانا و اُمنا چه کسانی هستند؟
کاندیداهای اشتراکی شانا و اُمنا چه کسانی هستند؟

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در مرحله دوم درحالی هفته آینده برگزار خواهد شد که در ۵ لیست انتخاباتی ارائه شده، اشتراک کاندیدای ۱۰۰ درصد وجود ندارد.

طرح ترافیک تهران چه تغییراتی می‌کند؟
طرح ترافیک تهران چه تغییراتی می‌کند؟

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که امسال هیچ تغییری در طرح ترافیک تهران اعمال نخواهد شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است