کد خبر : 43753
انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - 21:21
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

شاید به زودی روی یقه کت “حیاتی” هم اسپانسر بچسپانند

شاید به زودی روی یقه کت “حیاتی” هم اسپانسر بچسپانند

روزنامه جوان نوشت: تلویزیون را که روشن می‌کنی، هُرم برنامه‌هایی که در آن‌ها جای پای «سود و زیان» دیده می‌شود، صورتت را می‌سوزاند! محتوای هر برنامه‌ای، فقط بهانه‌ای است تا اسپانسر چیزی را تبلیغ و سودی را تضمین کند


به گزارش سایت خبری مدآرا: و قتی هم که پای سود اسپانسرها در میان باشد، تلویزیون ایران و تلویزیون یک کشور غربی فرقی ندارد، همه یک جهت و یک سمت‌وسو دارند. اسپانسرها می‌خواهند دهان باز کنند و تلویزیون را بخورند.

دیر نیست که روی یقه کت حیاتی، دیرپاترین گوینده با پرستیژ اخبار رسانه ملی هم برند یک اسپانسر نصب شود. این چنین تلویزیونی دیگر دانشگاه نیست، فروشگاه است.

اخبار مرتبط:
رحیم‌پور ازغدی: پسر ماندلا و چگوارا در اربعین حضور داشتند!
رحیم‌پور ازغدی: پسر ماندلا و چگوارا در اربعین حضور داشتند!

رحیم پور ازغدی در گفتگویی ویژه از حضور پسر نلسون ماندلا و پسر چگوارا در راهپیمایی اربعین امسال خبر داد و به قدرت معنوی این مراسم جهانی اشاره کرد.

ایتا از دسترس خارج شد
ایتا از دسترس خارج شد

این پیام‌رسان در هیچ یک از نسخه های وب و اپلیکیشن قابل دسترس نبوده و در وضعیت «در حال اتصال» است.

خط قرمزِ ژیلا صادقی، مَردم را عصبانی کرد و تلویزیون را خوشحال!
خط قرمزِ ژیلا صادقی، مَردم را عصبانی کرد و تلویزیون را خوشحال!

چندین بار درباره "خط قرمز "نوشته‌ایم؛ برنامه‌ای سرشار از تظاهر با اجرای نمایشی ژیلا صادقی.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است