کد خبر : 282440
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ - 21:29
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

روزنامه اصولگرا: زینب جلالیان باید اعدام می‌شد

روزنامه جوان نوشت: زینب جلالیان طبق قوانین باید همان دهه ۸۰ اعدام می‌شد و عفو نظام باعث شده تاکنون در قید حیات باشد. حال به جای تشکر از عفو، صحبت از زندانی طولانی مدت او می‌کنند!

روزنامه اصولگرا: زینب جلالیان باید اعدام می‌شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ روزنامه جوان تاکید کرده که زینب جلالیان، زندانی زن کرد باید دهه ۸۰ اعدام می‌شد اما جریان حامی تروریست به جای اینکه تشکر کند، از زندانی طولانی‌مدت او صحبت می‌کند.

این روزنامه نوشت: زینب جلالیان در دهه ۸۰ در کرمانشاه دستگیر و سپس به دلیل اقدام مسلحانه علیه جمهوری اسلامی ایران، عضویت در گروهک پژاک، حمل و نگهداری سلاح و تجهیزات نظامی و فعالیت تبلیغی به نفع گروه‌های مخالف نظام محاکمه و به اعدام محکوم شد. اما در سال ۱۳۹۰ شامل عفو رهبر انقلاب اسلامی شد و حکم وی به حبس ابد کاهش پیدا کرد. جریان حامی تروریست‌های کومله و پژاک گویا این عفو را ندیدند و تأکید دارند که زینب جلالیان سنگین‌ترین حکم را در بین زندانیان زن دارد. در حالی که اولاً فرد مجرم، خصوصاً تروریست فرقی نمی‌کند زن است یا مرد و نگاه جنسیتی نمی‌تواند تأثیری در حکم بگذارد. جالب آنکه خود این گروهک‌ها معتقدند که زنان در میان آن‌ها از حقوق برابر با مردان برخوردار هستند، اما به وقت دستگیری و محکومیت انتظار دارند که با زنان به دلیل جنسیت‌شان رفتاری متفاوت از قانون صورت پذیرد؛ ثانیاً جلالیان طبق قوانین باید همان دهه ۸۰ اعدام می‌شد و عفو نظام باعث شده تاکنون در قید حیات باشد. حال به جای تشکر از عفو، صحبت از زندانی طولانی مدت او می‌کنند!

اخبار مرتبط:
رئیس قوه قضائیه: در پرونده چای دبش، دو وزیر سابق، معاون وزیر و ۴۵ نفر دیگر احضار و تفهیم اتهام شدند
رئیس قوه قضائیه: در پرونده چای دبش، دو وزیر سابق، معاون وزیر و ۴۵ نفر دیگر احضار و تفهیم اتهام شدند

رئیس قوه قضائیه در خصوص چای دبش عنوان کرد: این مسأله را دولت و قوه قضائیه مطرح کردند، آقای مخبر وقتی اولین خبر به او رسید برخورد اداری داشت و برخی افراد را جابجا کرد. زمانی که گزارش به قوه قضاییه وزارت اطلاعات و بازرسی داده شد این موضوع را دنبال و پیگیری کردند. این پرونده به مبلغ سه میلیارد دلار و ۴۰۰ میلیونی عدد ریال است و نمی‌توان نسبت به آن بی تفاوت بود. و تاکنون ۴۵ نفر در رابطه با چای دبش تفهیم اتهام شدند.

معاونِ زاکانی: نقاط مثب عملکرد شهرداری را هم بگویید
معاونِ زاکانی: نقاط مثب عملکرد شهرداری را هم بگویید

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: ۹۹ درصد در بخش فرهنگی و اجتماعی، ۹۸ درصد در بخش حمل و نقل، ۱۰۲ درصد در خدمات شهری، ۱۱۲ درصد در بخش ایمنی و مدیریت بحران، ۲۹۷ درصد در شهرسازی و ۱۰۳ درصد در توسعه هوشمندسازی بودجه محقق شده است.

سوده نجفی: منطقه ۶ تهران ۳۴ بیمارستان دارد اما منطقه ۱۹ حتا یک بیمارستان هم ندارد
سوده نجفی: منطقه ۶ تهران ۳۴ بیمارستان دارد اما منطقه ۱۹ حتا یک بیمارستان هم ندارد

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: دولت نسبت به افزایش سرانه سلامت در مناطق کم برخوردار تهران اقدام جدی کند

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است