کد خبر : 281669
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ - 16:27
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

برپایی چادر مسافرتی در مازندران ممنوع شد

بنا بر تاکید مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران استفاده از هرگونه چادر خوابی قدغن خواهد بود.

برپایی چادر مسافرتی در مازندران ممنوع شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ فارس نوشت: حسین ایزدی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و مازندران اظهار کرد: اولین جلسه ستاد خدمات سفر و تشکیل کمیته‌های سیزده‌گانه باتوجه به مقتضیات خود استان و تقارن با ماه مبارک رمضان برگزار شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران با بیان اینکه موضوع مهم بازگشایی به صورت ۲۴ ساعته مساجد استان است، افزود: از جمله برنامه‌ها سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی رستوران‌های بین راهی، مساجد مهم است.

ایزدی با اشاره به حضور گروه بازرسی در اقامتگاه‌های گردشگری گفت: در بحث کنترل بازار هم مقرر شد نانوایی‌ها باتوجه به حضور مسافران به‌صورت کشیک فعال باشند.

وی ادامه داد: در بحث فعالیت رستوران‌ها هم طی جلسه‌ای مقرر شد در ارتباط با فعالیت رستوران‌ها با مجوز برای ارائه خدمات به مسافران برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران با اعلام اینکه المان‌های منطبق نوروز و رمضان در ورودی و خروجی شهر‌ها باشد، تصریح کرد: همچنین پیش‌بینی لازم در ارتباط با برنامه‌های خاص فرهنگی متناسب با این ایام و ارائه خدمات توسط موکب‌های مذهبی انجام شود.

ایزدی با تاکید بر ضرورت اعلام نرخ متعارف برای اقامت و ارائه خدمات به گردشگران خاطرنشان کرد: هرگونه چادرخوابی قدغن خواهد بود.

وی با بیان اینکه ستاد تسهیلات سفر مختص به نوروز نباشد، یادآور شد: ستاد خدمات سفر باید به طور دائمی فعال باشد چرا که با هر تعطیلی یک روزه هم شاهد حضور مسافران در استان مازندران خواهیم داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران گفت: برنامه‌ریزی لازم در ارتباط با بازارچه‌های صنایع‌دستی و همچنین تخفیفات موزه‌ها در ایام نوروز در دستور کار قرار دارد.

اخبار مرتبط:
استانداری: ادارات تهران از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه تعطیل است / ادارات استان در روز پنج‌شنبه نیز از ساعت ۱۱ تعطیل خواهند بود
استانداری: ادارات تهران از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه تعطیل است / ادارات استان در روز پنج‌شنبه نیز از ساعت ۱۱ تعطیل خواهند بود

روابط عمومی استانداری تهران اعلام کرد: درپی افزایش ناگهانی دما ادارات استان تهران ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه سوم مرداد تا پایان هفته تعطیل است. به گزارش استانداری تهران، اداره کل روابط عمومی استانداری تهران اعلام کرد : در پی افزایش ناگهانی دما ادارات استان تهران ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه سوم مرداد تا پایان هفته تعطیل است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی: طرح مقابله با بی‌حجابی تعطیل بَردار نیست
جانشین فرمانده نیروی انتظامی: طرح مقابله با بی‌حجابی تعطیل بَردار نیست

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور درباره اجرای طرح نور گفت: قانون ملاک کار ماست و با تغییر دولت‌ها خللی در اجرای این طرح به وجود نمی آید، برخورد با جرم مشهود از وظایف ذاتی انتظامی است، ما اسیر امواج نخواهیم شد، ما در حوزه عفاف و حجاب وظیفه قانونی و تکلیف شرعی داریم، لازم است شورای تأمین هم در راستای حمایت از این طرح گام بردارد، بنابراین طرح نور تعطیل‌بردار نیست، چرا که امر به معروف و نهی از منکر یکی فروع دین است و نمی توان فروع دین را تعطیل کرد.

به ما گفتند زَنها در این منطقه باید فقط بزایند/ گزارشی از بارداری اجباری در روستاهای محروم
به ما گفتند زَنها در این منطقه باید فقط بزایند/ گزارشی از بارداری اجباری در روستاهای محروم

روزنامه اعتماد در گفت‌وگو با چند بهورز در روستاهای محروم از وضعیت فرزندآوری در این روستاها گزارشی تهیه کرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است