۱۰ روش مؤثر برای یافتن اینفلوئنسرها در اینستاگرام: راهنمای ۲۰۲۴
چگونه بهترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام را پیدا کنیم؟ بررسی ۱۰ روش مؤثر برای یافتن اینفلوئنسرها در اینستاگرام در سال 2024 در مای ممبر.
در سال ۲۰۱۷، ۲۵ میلیون حساب کسبوکار دراینستاگراموجود داشت. به طور کلی، ۸۰٪ از تمام کاربران پلتفرم حداقل یک برند را در پلتفرم دنبال میکنند. دسترسیپذیری اینستاگرام یا همان ریچ و ایمپرشن اینستاگرام، به کسبوکارها کمک میکند تا تعاملات گستردهای دریافت کنند، که در نهایت به افزایش فروش محصولات و خدمات کمک میکند. اما با توجه به عظمت این پلتفرم، رقابت خیلی شدید است و ممکن است دشوار باشد که برند شما در صدر باقی بماند، چه برسد به اینکه به عنوان یک برند رشد کنید.
امروزه، صاحبان کسبوکار روشهای موفقیتآمیز زیادی برای رشد در اینستاگرام به کار میگیرند. یکی از مؤثرترین استراتژیها همکاری با اینفلوئنسرها است. این افراد به تبلیغ یک برند به میلیونها نفر در پلتفرم کمک میکنند. و با نوع درستی از بازاریابی اینفلوئنسر، حتی یک استارتاپ کوچک میتواند به شدت محبوب شود.
اما نکته کلیدی اینجاست: نوع درستی از اینفلوئنسر باید انتخاب شود. برای رشد به عنوان یک برند، شما به فردی نیاز دارید که با ارزشهای شما هماهنگ باشد. علاوه بر این، آنها باید به حوزه خاص شما علاقهمند باشند، همچنین دارای تعداد مناسبی دنبالکننده در اینستاگرام باشند. یافتن چنین فردی ممکن است دشوار باشد، اما غیرممکن نیست. برای کشف اینکه چگونه بهترین نوع اینفلوئنسر را پیدا کنید،۱۰ روش مؤثر برای یافتن اینفلوئنسرها در اینستاگرامکه در ادامه توضیح داده می شوند، را بررسی کنید.
این نکته را نیز در نظر داشته باشید که می توانید برای افزایش دسترسیپذیری اینستاگرام و افزایش بازدید پست های خود، ازخرید بازدید اینستاگراماز سایت های معتبر استفاده نمایید.
چگونه بهترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام را پیدا کنیم؟
۱: تعامل با جامعه
قبل از شروع جستجوی اینفلوئنسر، ایده خوبی است که به دنبال کمک از فالوورهای خود باشید. حتی کسبوکارهای کوچک با تعامل کم، دستکم چند ده نفری دارند که به خدمات آنها علاقهمند هستند. پس، شما میتوانید آنالیزهای مختصری بر روی آنها انجام دهید. میتوانید درک کنید که این کاربران به جز ما چه کسانی را دنبال میکنند، چه شخصیتهای محبوب اینستاگرامی مورد علاقه آنها هستند، و ببینید آیا آنها به حوزه خاص شما علاقهمند هستند یا خیر.
به طور کلی، همیشه میتوانید از فالوورهای خود برای کمک درخواست کنید. تنها کافی است یک استوری منتشر کنید که درباره هر اینفلوئنسر بالقوهای که ممکن است از آنچه برند شما دربارهاش است لذت ببرد، سوال کنید. نه تنها این کار احتمال یافتن یک اینفلوئنسر را افزایش میدهد، بلکه شما را با پایگاه کاربری خود بیشتر ارتباط میدهد. و این همیشه برای هر کسبوکاری یک مزیت است.
۲: جستجوی هشتگ
تقریباً هر کاربری در اینستاگرام برای یافتن پستهایی که ممکن است از آن لذت ببرند، به هشتگها تکیه میکند. بنابراین، به عنوان یک برند، شما باید دریابید که کدام هشتگها برای حوزه خاص شما کار میکنند. به عنوان مثال، اگر شما یک تولیدکننده پوشاک هستید، ممکن است از هشتگهای مرتبط با مد مانند #fashionista، #fashionstyle، و #instafashion استفاده کنید. حتی اگر روی چیزی خاص مانند سفالگری تمرکز کنید، هشتگهای مناسبی پیدا خواهید کرد، مانند #pottery، #ceramics، #potterylove، و #wheelthrown.
۳: بررسی رقابت
تحقیق رقابتی یک اصل در کسبوکار است و بازاریابی رسانههای اجتماعی اهمیت آن را بیش از پیش کرده است. در نهایت، اگر رقبای شما استراتژی بهتری در رسانههای اجتماعی داشته باشند، آنها مشتریان بیشتری نسبت به ما جذب خواهند کرد. پس، اگر آنها کاری را به درستی انجام میدهند، شما باید آن روش را اتخاذ کرده و در آن بهبود ایجاد کنید.
بیایید به طور خاص بر روی بازاریابی اینفلوئنسر تمرکز کنیم. با بررسی اینکه رقبای شما با چه کسانی همکاری میکنند، میتوانید تصمیم بگیرید که چه نوع اینفلوئنسری برای حوزه خاص شما بهترین است. حتی لزوماً نیاز نیست همان اینفلوئنسری که رقبا استخدام کردهاند، باشد. در واقع، برعکس است. به جای آن، میتوانید اینفلوئنسر مشابهی با دسترسی بزرگتر یا رویکردی کمی متفاوت به تأثیرگذاری استخدام کنید.
فراتر از آن، میتوانید نحوه ارائه اینفلوئنسر توسط رقبا را نیز بررسی کنید. آیا نوع پست آنها به شکل ویدئو مارکتینگ است؟ آیا آنها فقط از اینفلوئنسر را در حال استفاده از محصولاتشان نمایش میدهند؟ شاید یک راهنما گرافیکی یا ریلز باشد که در آن اینفلوئنسرها فعالانه شرکت میکنند. علاوه بر این، همیشه ایده خوبی است که توضیحات واقعی پست را بررسی کنید و ببینید چگونه با تصویر یا ویدیو خود هماهنگی دارد.
۴: تحقیق در مورد حوزه خاص
با بررسی جامعه، هشتگها، و رقبا در پلتفرم، حالا زمان گسترش جستجوی شما فرا رسیده است. اولین گام منطقی، نگاهی به حوزه خاص شما خارج از اینستاگرام است. این به معنای جستجو در وبلاگها، پادکستها، رویدادها و خبرنامههایی است که صنعتی را که شما بخشی از آن هستید، پوشش میدهند.
برای مثال، اگر شما علاقهمند به نجاری هستید، اینترنت را برای صفحات مرتبط با این حرفه جستجو میکنید. به این ترتیب، میتوانید افرادی را با مخاطبان مشابه پیدا کنید که تقریباً انحصاراً در مورد نجاری و روندهای فعلی مرتبط با آن صحبت میکنند. در واقع، بسیاری از این افراد احتمالاً در رسانههای اجتماعی از گذشته حضور دارند، بنابراین حتی میتوانید مستقیماً با آنها ارتباط برقرار کنید.
۵: بازارهای اینفلوئنسر
یک بازار اینفلوئنسر محلی است که در آن میتوانید افرادی را استخدام کنید که به ترویج برند شما کمک کنند. وبسایتهای خاصی مانند Collabstr، QuickPlace، GRIN و Insense شما را با نوع مناسبی از اینفلوئنسرها با هزینه ای مشخص مرتبط میکنند. البته، قبل از استفاده از هر یک از این وبسایتها، باید به قوانین آنها نگاه کنید و ببینید آیا معتبر هستند یا نه. میتوانید این کار را با بررسی نظرات هر پلتفرم در وبسایتهای معتبر تحقیقی در مورد اینفلوئنسرها انجام دهید.
۶: دیسکاوری اینستاگرام
تاکنون، شما بر روی جستجوهای خاص و محدود تمرکز کردهاید. اگر اینفلوئنسری که میتواند به شما از طریق روشهای ذکر شده کمک کند را پیدا نمیکنید، همیشه میتوانید جستجو را با بررسی صفحه اکسپلور اینستاگرام خود گستردهتر کنید.
بعضی از محبوبترین نتایجی که ظاهر میشوند، اینفلوئنسرهایی با پایگاه طرفداران بزرگ و دنبالکنندههای زیاد خواهند بود. هرچند آنها ممکن است مرتبط با حوزه خاص شما نباشند، اینمحبوب ترین اینفلوئنسرهای اینستاگراممیتوانند بعد از استخدام یا مشارکت، دامنه مخاطبین شما را گستردهتر کنند. علاوه بر این، صفحه اکسپلور به شما نشان میدهد که چه چیزهایی در حال حاضر بین کاربران پلتفرم به صورت ترند برقرار است. قطعاً میتوانید از این اطلاعات به نفع خود استفاده کنید.
البته، صفحه اکسپلور اینستاگرام میتواند به روشهای دیگری به شما کمک کند تا حضور برند خود را افزایش دهید. پس از ایجاد فالوور به تعداد مناسب، میتوانید پروفایل خود را تنظیم کنید تا در میان اولین نتایج در صفحه اکتشاف ظاهر شود. به این ترتیب، اینفلوئنسرها میتوانند اول از همه شما را پیدا کنند.
۷: جستجوی گوگل
وقتی صفحه اکسپلور اینستاگرام نتیجهای دربرنداشته باشد، میتوانید جستجوی خود را گستردهتر کنید. به عبارت دیگر، میتوانید یک جستجوی خوب در گوگل انجام دهید. بزرگترین ایراد این روش به وضوح مشخص است. از آنجا که شما در تلاش برای پیدا کردن اینفلوئنسرها به صورت سنتی هستید، طول خواهد کشید تا واقعاً یکی را که به نیازهای شما مناسب است، پیدا کنید. با این حال، همچنین به شما تجربه ارزشمندی در مورد تحقیق اینفلوئنسر خواهد داد. به عبارت دیگر، وقتی چیزی که نیاز دارید را پیدا کنید، دقیقاً میتوانید برای دفعه بعدی که به بازاریابی ویروسی یا وایرال مارکتینگ و ترویج برند یا خدماتتان نیاز دارید، به دنبال چه چیزی که باید باشید. تمام زمانی که صرف جستجوی در گوگل کردهاید، در درازمدت به شدت به نفع شما خواهد بود.
۸: آگهی استخدام
گاهی اوقات، به جای تعقیب اینفلوئنسرها، میتوانید آنها را به سمت خود جذب کنید. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که یک آگهی استخدام در پروفایل خود قرار دهید. همچنین میتوانید آگهی را در وبسایت خود یا سایر صفحات رسانههای اجتماعی که دارید، به اشتراک بگذارید. طبیعتاً، شما میخواهید که در مورد نوع اینفلوئنسری که به دنبال آن هستید و انتظارات خود از آنها در آینده مشخص باشید را طرح کنید. با ارسال یک آگهی کاری، شانس دارید دقیقاً همان نوع بازاریابی اینفلوئنسر را که برند شما نیاز دارد، به دست آورید.
۹: جستجوی کلمه کلیدی
جستجوی کلمات کلیدی خاص در گوگل یا اینستاگرام یکی دیگر از روشهای مؤثری است که ارزش بررسی دارد. به عنوان مثال، به جای جستجو برای اینفلوئنسرها یا هشتگهای خاص، شما خود حوزه را کاوش میکنید. بسته به علاقهمندیهای شما، کلمات کلیدی و عبارات مرتبط را انتخاب کرده و آنها را در موتور جستجو وارد میکنید، سپس نتایج را بررسی میکنید. محبوبترین عبارات جستجو توسط الگوریتم مورد بررسی قرار میگیرند و در نهایت در صفحه اول قرار میگیرند. به همین دلیل، این کلمات کلیدی نیز اغلب توسط اینفلوئنسرها هنگام ایجاد محتوای خود یا نوشتن توضیحات پروفایلشان استفاده میشوند. البته، ابتدا باید تحقیق کنید که محبوبترین کلمات کلیدی چه هستند و چقدر در ابتدا نتایج جستجو ظاهر میشوند. وقتی این را بدانید، پیدا کردن اینفلوئنسر مناسب نسبتاً آسان خواهد بود.
۱۰: ابزارهای نظارت بر رسانههای اجتماعی
هم برندهای بزرگ و هم کوچک از ابزارهای مختلف نظارت بر رسانههای اجتماعی استفاده میکنند. Talkwalker، Mentionlytics، Nexalogy و Hootsuite از محبوبترینها هستند. این ابزارها به شما کمک میکنند تا درک کنید آیا اینفلوئنسرهایی وجود دارند که در حال حاضر در مورد محصولات و خدمات شما به صورت آنلاین صحبت کنند؟ علاوه بر این، میتوانید ترافیکی را که این پستها دریافت میکنند و چگونگی عملکرد آنها با دنبالکنندگان این اینفلوئنسرها بررسی کنید.
چنین اطلاعاتی بسیار ارزشمند خواهد بود، زیرا شما میتوانید کل استراتژی بازاریابی و جذابیت برند خود را با توجه به آنچه مردم میگویند، تغییر دهید. به عبارت دیگر، شما میتوانید بازخورد غیرفیلتر شده و ارگانیکی را مشاهده کنید که از افرادی میآید که به دلیل تحقیق و دنبال کردن شخصیت محبوب خود، با برند شما آشنا شدهاند.
گنج یابی نهتنها میتواند یک فعالیت سرگرمکننده باشد، بلکه اگر به درستی انجام شود، نتایج ارزشمندی نیز به همراه دارد. یکی از مهمترین عوامل در موفقیت در این زمینه، توانایی درست خواندن و تفسیر اطلاعاتی است که فلزیاب به شما نمایش میدهد. یادگیری کار با یک طلایاب فلزیاب تصویری در ابتدا ممکن است کمی پیچیده به نظر برسد، اما با کمی تمرین میتوان این مهارت را مانند یادگیری یک زبان جدید آموخت.
رستوران وی ای پی در اصفهان ، واقع در سی تی سنتر ، به عنوان یکی از بهترین رستورانهای سلف سرویس غذا در اصفهان شناخته می شود. این رستوران با ارائه منوی متنوع شامل غذا های ایرانی و سنتی بر اساس نیاز های مختلف مشتریان ، به ویژه در زمینه خوراک های سالم و مناسب برای رژیم های غذایی مختلف ، خدمات ارائه می کند. رستوران وی ای پی با پایبندی به استانداردهای بهداشتی و استفاده از مواد تازه ، تجربه ای دلپذیر و مطمئن برای مشتریان خود رقم می زند . همچنین ، امکانات ویژه ای نظیر خدمات رایگان برای کودکان و امکان شخصی سازی منو ، سبب افزایش جذابیت این رستوران برای مهمانی ها و مناسبت ها شده است. موقعیت مکانی این رستوران در مرکز خرید سی تی سنتر ، دسترسی آسان به فروشگاه ها را نیز فراهم کرده است و تجربه گشت و گذار و خرید را برای مشتریان آسان کرده است