کد خبر : 246939
انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۳ - 10:41
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

زمینه آزادی ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد مالی در اصفهان فراهم شد

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از فراهم شدن امکان آزادی ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد مالی همزمان با دهه کرامت دراصفهان خبر داد.

زمینه آزادی ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد مالی در اصفهان فراهم شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری اظهار داشت: دهه نخست خرداد امسال و در قالب برپایی پویشی با عنوان «ذیل سایه سلطان‌خراسان» تلاش شد به برکت اعیاد ذی‌القعده با سعی گروه‌های صلح و سازش روزانه زمینه آزادی ۲ زندانی فراهم شود که با استقبال خیرین خداجو در نصف‌جهان، این تعداد تا امروز یعنی سالروز ولادت امام رضا (ع) به ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد افزایش یافته است.

به نوشته مهر؛ وی ۲ نفر از زندانیان آزاد شده را زندانیان با مدت حبس بالای ۲ سال عنوان کرد و افزود: روند آزادی این زندانیان با احراز آبرومندی و نیازمندی زندانیان زیرپوشش ستاد دیه از طریق اخذ آخرین استعلام‌های ثبتی و تحقیقات در مرحله‌ای از فرآیند رسیدگی به پرونده‌ها با مسجل شدن نداشتن استطاعت محبوسان مذکور برای شکات خصوصی صورت گرفته است.

رئیس کل دادگستری اصفهان افزود: این افراد با چشم‌پوشی از مبلغی معادل ۱۱۲ میلیارد و ۲۸۸ میلیون ریال، نقش مهمی در آزادی قریب‌الوقوع زندانیان دارند.

وی گفت: با پذیرش اعسار برخی مددجویان و قبولی دادخواست تعدیل و همسان‌سازی شرایط پرداخت محکومان با اوضاع معیشتی آنها، مقرر شد که رقمی معادل ۸۸ میلیارد و ۷۳۷ میلیون ریال و به عبارتی ۳۵.۱ درصد دیون مورد تقاضا از سوی طلبکاران به صرف ارائه دادخواست اعسار یا تقسیط اقساط، ماهانه از جانب خود بدهکاران تأمین و تسویه شود.

اخبار مرتبط:
سامانه بارشی جدید در راه اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
سامانه بارشی جدید در راه اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه فعال بارشی به استان از اواسط هفته پیش‌رو خبرداد.

نگاهی به شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی اصفهانی‌ها در سالی که گذشت
نگاهی به شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی اصفهانی‌ها در سالی که گذشت

نگاهی به شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی خانوارهای اصفهانی در پایان سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهد که گروه‌هایی مانند «هتل و رستوران» با تغییر بیشتری مواجه شده و نرخ تورم سالانه معادل ۴۶.۳ درصد بوده است.

تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان گفت: اگر ارتباط بین دانشگاه و صنعت تقویت شود، قطعاً در حوزه صنعت نیز مانند قدرت موشکی، حرف برای گفتن خواهیم داشت و مشکلات اقتصادی را حل می‌کند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است