کد خبر : 237499
انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۱۲ - 10:36
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

امام جمعه شهرستان بندرلنگه: فروشندگان به بی‌حجاب‌ها چیزی نفروشند!

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت که مردم در بحث حجاب نهی از منکر کنند و فروشندگان به بی‌حجابان چیزی نفروشند و ادارات خدمتی به این افراد ندهند.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه: فروشندگان به بی‌حجاب‌ها چیزی نفروشند!

به گزارش سایت خبری مدارا؛ اعتمادآنلاین نوشت: امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت که مردم در بحث حجاب نهی از منکر کنند و فروشندگان به بی‌حجابان چیزی نفروشند و ادارات خدمتی به این افراد ندهند.

جواد اسماعیل‌نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: نقش زنان در انقلاب ما در و در جهاد تبیین هم بسیار پررنگ است. دشمن به دنبال ایجاد انحراف در فکر اعتقاد و رفتار زنان جامعه و به دنبال آن از بین بردن حیا و عفت عمومی است و همه می‌دانند اگر حیا و غیرت از بین رفت شیرازه دین و خانواده از هم می پاشد همین بلایی که به سر مسلمانان آندلس آمد.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا گفت: مظاهر کشف حجاب صحنه رنج‌آور این روزهای شهر ما شده است برخی مسافران نوروزی با کشف حجاب و روزه‌خواری علنی حریم‌الهی را می‌شکنند دل مومنین به درد آمده است.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد: ما ضمن محکومیت این اقدام از مسؤولان کشوری مربوط انتظار داریم زودتر برای مقابله عملی با کشف حجاب طرح و برنامه اجرایی خود را اعلام و تکلیف را روشن نمایند.

وی ادامه داد: البته مردم نیز در زمینه نهی از منکر وظیفه سنگینی بر عهده دارند ای برادر و خواهر شیعه سنی مسلمان غیرتتان کجا رفته ؟ برای ۱۰۰ هزار تومان درآمد در ماه رمضان در ملا عام صبحانه و ناهار برای افراد کشف حجاب کرده پهن می‌کنید؟ این اعانه بر اثم است کمک به ترویج گناه است کار شما حرام است و در آمد تان نیز حرام .

امام جمعه شهرستان بندرلنگه بیان داشت: مردم نهی از منکر کنند فروشندگان به این گونه افراد چیزی نفروشند، ادارات خدمتی به این افراد ندهند.

معاون حوزه علمیه خواهران کشور گفت: دیروز شاهد صدور بیانیه تبیینی وزارت کشور در خصوص کشف حجاب ها بودیم. ضمن تشکر از عزیزان به خاطر اعلام موضع رسمی نظام مبنی بر عدم عقب نشینی در مسئله حجاب اما به نظرم این بیانیه بسیار دیرهنگام و مبهم بود اکثر کشف کنندگان حجاب از روی جوزدگی و ناآگاهی این کار را می‌کنند، روشنگری لازم است اما روشنگری نباید مانع برخورد قاطع با افراد متعمد باشد.

اخبار مرتبط:
صداوسیما: قاتل مهرجویی اعترافاتش را انکار کرد
صداوسیما: قاتل مهرجویی اعترافاتش را انکار کرد

جام جم آنلاین نوشت: کریم طراح این جنایت هولناک است‌.متهمی که درردیف اول فهرست متهمان قراردارد و با حکم دادگاه به قصاص محکوم شده‌است. او در جریان بازجویی‌ها به ارتکاب هر دو قتل اقرار کرده و همه مدارک و اعترافات علیه اوست. حالا منکر همه‌چیز شده و حتی حضورش در محل قتل را هم انکار می‌کند‌.

امیر رئیسیان: توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد
امیر رئیسیان: توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه شده است.

کامبیز نوروزی، حقوقدان: ادعای صدیقی در تاریخ کیفری دنیا سابقه ندارد / شما که نگران اعتقاد جوانان هستی، کل اسناد و مدارک را منتشر کن
کامبیز نوروزی، حقوقدان: ادعای صدیقی در تاریخ کیفری دنیا سابقه ندارد / شما که نگران اعتقاد جوانان هستی، کل اسناد و مدارک را منتشر کن

حقوقدان و کارشناس رسانه در خصوص ماجرایی که برای امام جمعه موقت تهران مطرح شده، نوشت: اگر ادعای صدیقی درست باشد که یک جاعل اراضی وسیع در یکی از بهترین نقاط تهران را به نامشان زده یک جعل استثنایی رخ داده که در تاریخ کیفری دنیا سابقه ندارد

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است