کد خبر : 236808
انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۰۳ - 07:07
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

بارش باران در شرق و شمال اصفهان شدت می‌گیرد

رئیس مرکز پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: شدت بارش امروز در نیمه شرقی و شمال استان خواهد بود و به‌دلیل رگباری بودن بارش‌ها، جاری شدن روان‌آب، آب گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و اختلال در تردد دور از انتظار نیست.

بارش باران در شرق و شمال اصفهان شدت می‌گیرد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ لیلا امینی رئیس مرکز پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه‌ بارش‌زا بر روی استان تا اوایل امروز پنجشنبه است.

به نوشته فارس؛ وی افزود: بر این اساس طی این مدت وضعیت جوی در اکثر مناطق به صورت قسمتی تا نیمه ابری به تدریج افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ، مه آلودگی و در مناطق کوهستانی بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

آقایی با بیان اینکه شدت بارش امروز در نیمه شرقی و شمال استان خواهد بود، گفت: به‌دلیل رگباری بودن بارش‌ها، جاری شدن روان‌آب، آب گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و اختلال در تردد دور از انتظار نیست.

رئیس مرکز پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا تا صبح امروز در اکثر مناطق استان ۸ تا ۱۰ درجه کاهش خواهد داشت، بیان کرد: دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق ۴ تا ۶ درجه کاهش خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۱۵ و کمینه فردا صبح اصفهان ۳ درجه و چوپانان و خوروبیابانک با ۲۰ درجه و فریدن با منفی ۶ درجه به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

اخبار مرتبط:
سامانه بارشی جدید در راه اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
سامانه بارشی جدید در راه اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه فعال بارشی به استان از اواسط هفته پیش‌رو خبرداد.

نگاهی به شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی اصفهانی‌ها در سالی که گذشت
نگاهی به شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی اصفهانی‌ها در سالی که گذشت

نگاهی به شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی خانوارهای اصفهانی در پایان سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهد که گروه‌هایی مانند «هتل و رستوران» با تغییر بیشتری مواجه شده و نرخ تورم سالانه معادل ۴۶.۳ درصد بوده است.

تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان گفت: اگر ارتباط بین دانشگاه و صنعت تقویت شود، قطعاً در حوزه صنعت نیز مانند قدرت موشکی، حرف برای گفتن خواهیم داشت و مشکلات اقتصادی را حل می‌کند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است