کد خبر : 226491
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ - 15:58
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

وزیر آموزش و پرورش: چین با شاخص آلودگی ۳۰۰ هم مدارس را تعطیل نمی‌کند

وزیر آموزش و پرورش گفت:بر اساس بررسی‌های جهانی برخی کشورها مانند مکزیک و چین آلودگی شدیدتر و با شاخص ۳۰۰ دارند اما مدارس تعطیل نمی‌شود اما در ایران مدارس با بارش برف و آلودگی با شاخص ۱۵۰ تعطیل می‌‌شوند.

وزیر آموزش و پرورش: چین با شاخص آلودگی ۳۰۰ هم مدارس را تعطیل نمی‌کند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش امروز در همایش زنان فرزانه گفته است: بر اساس بررسی‌های جهانی برخی کشورها مانند مکزیک و چین آلودگی شدیدتر و با شاخص ۳۰۰ دارند اما مدارس تعطیل نمی‌شود اما در ایران بارش برف و آلودگی با شاخص ۱۵۰ مدارس را تعطیل می‌کند.

به نوشته تسنیم: وی افزود: هزینه آموزش و پرورش روزانه هزار میلیارد تومان است و کلاس‌های حضوری ارزش افزوده برای دانش آموزان و معلمان دارد بنابراین مدارس نباید تعطیل شود البته اگر جان دانش‌آموزان در خطر باشد باید برای تعطیلی مدارس اقدام کرد.

وزیر آموزش و پرورش شب گذشته با اعلام خبر بازگشایی مدارس اعلام کرد: رئیس جمهور دستور دادند تا تعطیلی‌ مدارس کاهش یابد و با توجه به این شرایط از فردا مدارس تهران و سایر استان‌های کشور در تمام مقاطع تحصیلی به صور حضوری دایر خواهد بود.

همچنین مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران درباره برگزاری کلاس جبرانی برای تعطیلات اخیر گفت: مقرر شد به شورای آموزشی مدارس اختیار داده شود تا برای پایه‌ها و دروسی که خودشان با توجه به تفاوت‌های موجود در مدارس احصا کردند، نسبت به برگزاری کلاس جبرانی تصمیم‌گیری و از زمان نوبت عصر یا پنجشنبه‌ها استفاده کنند.

این کار به صورت آزمایشی در چند مدرسه از مناطق مختلف اجرا خواهد شد و نتایج حاصل در جلسه بعدی شورای آموزش و پرورش استان ارائه و آنجا برای تعمیم به تمام مدارس تصمیم‌گیری خواهد شد همچنین مدارس و مناطقی که پیش از این متقاضی برگزاری کلاس جبرانی بودند برای اجرای آزمایشی انتخاب شده‌اند.

اخبار مرتبط:
وقاحت شهردار تهران به رسم تصویر I ببینید
وقاحت شهردار تهران به رسم تصویر I ببینید

این بنر را مدیران زاکانی درست روبه‌روی پارک قیطریه نصب کرده‌اند.

آیت‌الله دوزدوزانی‌: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست / اگر برای آبادانی دین کاری نمی‌کنیم، دین را خرابتر نکنیم
آیت‌الله دوزدوزانی‌: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست / اگر برای آبادانی دین کاری نمی‌کنیم، دین را خرابتر نکنیم

آیت الله دوزدوزانی تبریزی گفت: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست. باید فکر و عمل و خواب و همه چیز او به معنویت مربوط باشد. روحانی برای دنیا حرکت نمی‌کند. روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند.

اخبار ضدو نقیض درباره خودکشی یک پزشک دیگر I بخوانید
اخبار ضدو نقیض درباره خودکشی یک پزشک دیگر I بخوانید

بعد از خبر درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی، امروز ۷ اردیبهشت، مهدی عبدوس، پزشک، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «خانم دکتر سمیرا آل سعیدی فوق تخصص روماتولوژی از میان ما رفت ایشان روز قبل پلن دارویی ‎خودکشی خود را با رزیدنت‌ها مطرح کرده، آن‌ها موضوع را جدی نگرفته و سر به سر ایشان هم می‌گذارند، مرحوم به گواهی همکاران، خوش اخلاق، فعال و با وجدان کاری بوده از ایشان یک فرزند به یادگار مانده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است