کد خبر : 225159
انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۲۶ - 11:40
دسته‌بندی : فرهنگی
چاپ

کیهان: «گلشیفته فراهانی» جایگاه مهمی در سینما به دست نیاورده است

روزنامه «حسین شریعتمداری» مدعی شده است که گلشیفته فراهانی بازیگر درجه سه است و جایگاهی مهمی در سینما به دست نیاورده است.

کیهان: «گلشیفته فراهانی» جایگاه مهمی در سینما به دست نیاورده است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ کیهان نوشت: قبلا خیلی از بازیگرها و کارگردان‌ها در این کشور- به زعم آنها خفقان آلود و بسته- فرصت شکوفایی استعدادهایشان را یافتند و با کلی ادعا به همین کشور پشت پا زدند و راهی دیار فرنگ شدند. اما الان زیر غبار فراموشی قرار دارند و به‌جای کار هنری، مشغول امور دیگری هستند.

واقعا محسن مخملباف وقتی در ایران بود با مخملباف امروز، قابل مقایسه است؟ بهرام بیضایی هر آنچه انجام داد مربوط به وقتی است که در ایران بود و بعد از اقامت در «آمریکا» دچار مرگ هنری شد. سوسن تسلیمی هم فقط موقع زیست در ایران بازیگر بود و بعد از آن به کارهای دیگری پرداخت.
بهمن قبادی تا وقتی ایران بود مورد توجه قرار می‌گرفت و بعد از ترک وطن و زندگی در جهان آزاد، عملا نابود شد. حتی گلشیفته فراهانی هم با این همه ادعا، امروز به یک پادوی درجه سه سیاسی تبدیل شده و جایگاه مهمی در سینما به دست نیاورده است و همه آثاری که بازی کرده، متوسط و ضعیف هستند. این وضعیت تقریبا درباره همه بازیگران و هنرمندان و فیلم‌سازانی که ایران را ترک کردند صادق است. حقیقت این است که هنرمند ایرانی با ترک وطنش، گویی هنرش را ترک می‌کند و از نظر حرفه‌ای می‌میرد! باید دید سرنوشت «حمید فرخ‌نژاد» بعد از آخرین تجربه بازیگری‌اش «سقوط» چه خواهد شد؟!
اخبار مرتبط:
جبلی: آماده‌ایم پایتخت ۸ را تولید کنیم
جبلی: آماده‌ایم پایتخت ۸ را تولید کنیم

رئیس سازمان صداوسیما گفت: تا آنجایی که بنده اطلاع دارم، مذاکراتی با آقای مهران مدیری برای تولید سریال صورت گرفته، اما اطلاعات دقیق بیشتر در رابطه با این موضوع را سیما فیلم ارائه خواهد داد.

نقد و بررسی سریال کنکل / یک داستان پلیسی جذاب با حضور هانیه توسلی و صابر ابر
نقد و بررسی سریال کنکل / یک داستان پلیسی جذاب با حضور هانیه توسلی و صابر ابر

سریال کنکل فضایی پلیسی و معمایی دارد و لوافی پور این بار سراغ روایت یک داستان پلیسی رفته است. داستان کنکل از یک سرقت آغاز می‌شود. یک دزدی در یک کارخانه قدیمی باعث می‌شود پای پلیس به ماجرا باز شود.

روزنامه اصولگرا: فستیوال کوچه با خاموش شدنش، درس همبستگی ملی داد/ دیدید برخورد امنیتی با چنین مراسمی چه زیان‌هایی دارد؟
روزنامه اصولگرا: فستیوال کوچه با خاموش شدنش، درس همبستگی ملی داد/ دیدید برخورد امنیتی با چنین مراسمی چه زیان‌هایی دارد؟

تصمیم به خاموشی جشن، جلوه‌ای از خودآگاهی جمعی بود؛ خودآگاهی‌ای که معتبرترین مجوز آن، قضاوت و وجدان عمومی است نه دستور یک مقام اداری. این لحظه‌ نمادین، نشان داد که قوام همبستگی اجتماعی در ایران تنها در سایه‌ تنوع سلیقه‌ها تجلی می‌یابد، نه در یکنواختی. وقتی کوچه‌های شهر به سکوت نشستند، شاهرگ های تجربه مشترک ما در برابر درد ملی به تپش افتاد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است