کد خبر : 203771
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - 00:29
دسته‌بندی : اجتماعی، اسلاید
چاپ

روز پرحادثه در تهران و برخی شهرهای کشور

امروز خیابان های تهران و چندین شهر ایران و برخی دانشگاه های آزاد و سراسری، شاهد تجمعات اعتراضی متعدد بودند که در برخی موارد به درگیری بین نیروهای امنیتی و معترضان انجامید.

روز پرحادثه در تهران و برخی شهرهای کشور

به گزارش سایت خبری مدارا؛ عصر ایران در ادامه نوشت: در خونبارترین حادثه، یک جوان سنندجی، داخل پراید خود به ضرب گلوله کشته شد. پلیس کردستان با مشکوک عنوان کردن این حادثه، آن را بخشی از فرایند کشته سازی توسط ضدانقلاب دانست.

هنوز از تعداد مجروحان و بازداشتی های امروز خبری در دست نیست و در لحظه مخابره این خبر، آرامش در شهرها برقرار است.

اخبار مرتبط:
بهزاد نبوی: پزشکیان می‌گوید هرچه رهبری بگوید گوش می‌‌کنم؛ همه روسای‌جمهور همینطور بودند اما بعضی می‌گویند این را نگویید!
بهزاد نبوی: پزشکیان می‌گوید هرچه رهبری بگوید گوش می‌‌کنم؛ همه روسای‌جمهور همینطور بودند اما بعضی می‌گویند این را نگویید!

بهزاد نبوی گفت: پزشکیان می‌گوید هر چه رهبری بگوید من گوش می‌کنم. همه (روسای جمهور) هم همین‌طور بودند. از آقای هاشمی گرفته تا به امروز همه روسای جمهور به‌رغم کمی بحث و گفت‌وگو (نظر رهبری را پذیرا بودند).

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: تأمین ایمنی کارگران باید به صورت جدی پیگیری و اجرا شود
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: تأمین ایمنی کارگران باید به صورت جدی پیگیری و اجرا شود

رهبر معظم انقلاب اسلامی، تحقق شعار سرمایه‌گذاری برای تولید را در گرو توجه جدی به کارگران به‌عنوان مهمترین سرمایه کار و یکی از ستون‌های قوام و دوام جامعه دانستند و به الزاماتی همچون تأمین امنیت شغلی و ایمنی کارگران، مهارت‌افزایی و شریک کردن کارگران در سود تولید اشاره و خاطرنشان کردند: مصرف کالاها و جنس ایرانی باید به یک فرهنگ در کشور تبدیل شود البته در کنار فرهنگ سازی باید کیفیت کالاهای داخلی نیز ارتقاء یابد.

سرهنگ رابعه جوانبخت: میانگین سن متوفیان حوادث رانندگی کاهش پیدا کرده است
سرهنگ رابعه جوانبخت: میانگین سن متوفیان حوادث رانندگی کاهش پیدا کرده است

سرهنگ جوانبخت گفت: «سال گذشته ۲۷۴ نفر را که تمامشان راننده‌ی موتور سیکلت بودند در اثر تصادفات فوتی از دست دادیم. رتبه‌ی اول متوفیان در تهران متعلق به موتور سوار هاست. استفاده از موتور سیکلت افزایش یافته، اما توجهی به ایمنی آن ندارند. ما در میان متوفیان پزشکی داشتیم که برای رسیدن زودهنگام به بیمارستان از موتور استفاده کرد و در اثر تصادف درگذشت. دیگر موتور سیکلت برای قشر ضعیف و کار نیست، الان قشر زیادی به موتور رو آورده‌اند. ۸۰ درصد متوفیان موتور سیکلت از کلاه ایمنی استفاده نکرده‌اند.»

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است