کد خبر : 199870
انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - 14:21
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

چه مواردی در قیمت ترمال بریک نقش دارند؟

پنجره های ترمال بریک به عنوان پنجره‌هایی عایق سرما و گرما شناخته می‌شوند که ا انتقال انرژی جلوگیری می‌کنند. با استفاده از این پنجره ها می‌توان تا مقدار زیادی در اتلاف انرژی جلوگیری کرد. در این مقاله هزینه این پنجره ها را بررسی خواهیم کرد.

چه مواردی در قیمت ترمال بریک نقش دارند؟

جلوگیری از اتلاف انرژی و مصرف بهینه آن در ساختمان باعث می‌شود تا مدت‌ها هزینه بسیار کمی برای انرژی‌های مصرفی پرداخت کنید. برخی از افراد برای اینکه هزینه ساخت ساختمان در مرحله اول کمتر شود، اقدام به نصب پنجره‌هایی ارزان قیمت می‌کنند که نه تنها عایق گرما و سرما نیستند، بلکه از مقاومت و استحکام کافی نیز برخوردار نیستند.

شاید قیمت این پنجره‌ها کم باشد؛ اما استفاده از این پنجره‌ها باعث می‌شود تا مقدار زیادی انرژی در ساختمان اتلاف شود، به همان نسبت هم مبلغ قبوض در آخر ماه بالاتر رود و هزینه بیشتری برای پرداخت انرژی‌های مصرفی پرداخت شود.

پنجره‌های عایق گرما و سرما، که به اصطلاح به آن‌ها ترمال بریک گفته می‌شود؛ به نوعی بهترین نوع پنجره‌ هستند که با کم کردن میزان اتلاف انرژی، به محیط زیست نیز کمک می‌کنند. در این مقاله بررسی می‌کنیم که چرا قیمت ترمال بریک از پنجره‌های دیگر بالاتر است و این قیمت به چه مواردی بستگی دارد؟

هزینه ترمال بریک

چرا باید از ترمال بریک در ساختمان استفاده کرد؟

حدود ۵۰ درصد از انرژی‌های جهان در ساختمان‌ها استفاده می‌شوند، آیا می‌دانستید که ایران به عنوان کشوری در حال توسعه، بیش از چهار برابر استاندارد جهانی انرژی مصرف می‌کند؟

هر ساختمان سازی باید تلاش کند تا ساختمان خود را به گونه‌ای بنا کند که مقدار هدر رفت انرژی را کاهش دهد. یکی از ساده‌ترین راه‌ها استفاده از متریال‌هایی سازگار با محیط زیست است، همچنین استفاده از پنجره‌های عایق سرما و گرما مانند؛ ترمال بریک.

مزایای پنجره ترمال بریک به صورت کلی عبارتند از:

  • عایق سرما و گرما
  • مقاوم در برابر رطوبت
  • مقاوم در برابر باد، باران و طوفان
  • دوام و عمر طولانی
  • وزن سبک
  • نگهداری آسان
  • انعطاف پذیر
  • قابل سفارش در رنگ‌ دلخواه
  • مقاوم در برابر اشتعال
  • عایق صوت

پنجره‌های ترمال بهترین انتخاب در جهت بهینه سازی انرژی ساختمان هستند و گامی مهم در مدیریت انرژی و سوخت در کشورمان برمی‌دارند. تیم نما دیزاین همواره در تلاش بوده تا خدماتی در راستای کمک به اصلاح مصرف انرژی در صنعت ساختمان کشور ارائه کند.

عوامل موثر بر هزینه ترمال بریک

قیمت ترمال بریک به چه عواملی بستگی دارد؟

با توجه به مزایایی پنجره ترمال بریک دارد از هزینه بیشتری نسبت به سایر پنجره ها برخوردار است که اگر مزایای آن را در نظر بگیریم، این امر کاملا طبیعی است. اما موارد مختلفی وجود دارند که در تعیین هزینه ترمال بریک دخیل هستند. از جمله این موارد، عبارتند از:

  • پروفیل ترمال بریک

برند‌های مختلفی وجود دارند که پروفیل ترمال بریک را تهیه می‌کنند از معروف ترین آن‌ها در ایران می‌توان به آکپا اشاره کرد. هزینه پروفیل ترمال بریک بر قیمت کلی پنجره ترمال بریک تاثیر می‌گذارد.

شاید جالب باشد که بدانید، تفاوت پروفیل ترمال بریک با سایر پنجره‌ها این است که در پروفیل ترمال بریک تیغه‌ای به نام پلی آمید قرار داده می‌شود که از مقاومت بالایی در برابر حرارت برخوردار است و از انتقال حرارت جداره خارجی پنجره به جداره داخلی و بالعکس جلوگیری می‌کند.

  • شیشه دوجداره

شیشه‌ای که در پنجره ترمال بریک به کار برده می‌شود، در انواع مختلف تولید می‌شود. شیشه‌های دوجداره در کیفیت‌های بسیاری موجود هستند که مطمئنا هر چه کیفیت شیشه به کار رفته در پنجره بالاتر باشد، هزینه پنجره ترمال بریک بالاتر خواهد بود.

  • یراق آلات

همانطور که گفتیم پنجره های ترمال بریک تنوع بسیاری در یراق آلات دارند و می‌توان از انواع یراق‌آلات در کیفیت‌ها و قیمت های مختلف در آن استفاده کرد. نوع یراق‌آلات نیز مورد دیگریست که در تعیین قیمت ترمال بریک نقش دارد.

  • متراژ و ابعاد

ابعاد و اندازه پنجره ترمال بریک، مهم‌ترین مورد در تعیین هزینه پنجره است. هر چقدر که ابعاد بازشو بزرگتر باشد، هزینه تهیه ترمال بریک بیشتر خواهد بود.

  • نصب پنجره

نصب پنجره ترمال بریک در بازشو نیز هزینه‌ای دارد که باید به آن توجه داشت. نصب این پنجره‌ها با حساسیت بالایی مواجه است و  باید با کیفیت بالا صورت بگیرد. به همین علت باید از این موضوع اطمینان حاصل شود که نصب ترمال بریک توسط افرادی با تجربه صورت می‌گیرد.

نصب ایمن پنجره ترمال بریک با نمادیزاین

نصب دقیق و ایمن پنجره‌های ترمال بریک، نیازمند مهندسین و افراد باسابقه است تا از بروز هر گونه خطر جانی جلوگیری کند و در برابر حوادث ایمن باشد. تیم نمادیزاین اجرای نمای شیشه‌ای و نصب ترمال بریک را با استفاده از متخصصین در کوتاه ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت انجام می‌دهد.

از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم. هزینه کردن برای پنجره‌های عایق و دوستدار محیط زیست مانند ترمال بریک سود زیادی به شما خواهد رساند، بنابراین در استفاده از آن در ساختمان خود تردید نداشته باشید.

نمادیزاین با توجه به بیش از ده سال سابقه کار تهیه و نصب در و پنجره‌های ترمال بریک شما را با کمترین هزینه و بهترین قیمت بر عهده می‌گیرد. برای دریافت مشاوره رایگان به وب سایت نمادیزاین به آدرس nama.design مراجعه کنید و با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

اخبار مرتبط:
عباس عبدی: حاکمیت باید به مردم و مطالبات آنان گوش کند / جذب حمایت داخلی از حمله ایران به اسرائیل با برخورد با زنان در تعارض است
عباس عبدی: حاکمیت باید به مردم و مطالبات آنان گوش کند / جذب حمایت داخلی از حمله ایران به اسرائیل با برخورد با زنان در تعارض است

عباس عبدی نوشت:‌ حمایت داخلی از این اقدام از دو طریق ممکن است. اول احترام گذاشتن به مردم و مطالبات آنان. روشن است که وضعیت کنونی در مواجهه با زنان و با این ویدیوهایی که منتشر شده در تعارض با این مساله است.

بررسی هزینه های پنهان در بازسازی ساختمان
بررسی هزینه های پنهان در بازسازی ساختمان

علاوه بر هزینه هایی که به طور معمول برای بازسازی یک ساختمان محاسبه می‌شود، معمولا هزینه های پنهان نیز در طول پروژه های بازسازی ساختمان ایجاد می‌شود. این هزینه‌ها، تحت تاثیر عواملی مانند شرایط پروژه، اتفاقات غیرمنتظره و نیازهای اضافی در طول فرآیند بازسازی به وجود می‌آیند.

انسیه خزعلی: دنبال آموزش زیست عفیفانه هَستیم
انسیه خزعلی: دنبال آموزش زیست عفیفانه هَستیم

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوردر مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: در زمینه حجاب، کار اجرایی انجام نمی‌دهیم؛ دنبال فرهنگ‌سازی هستیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است