کد خبر : 176099
انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - 12:28
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

من خر، من احمق، یادش خوش!/ شعرهای عجیب بهاره رهنما

شعرهای عجیب بهاره رهنما، بازیگر سینما و تلویزیون سوژه کاربران فضای مجازی شد.

من خر، من احمق، یادش خوش!/ شعرهای عجیب بهاره رهنما

به گزارش مدارا، بهاره رهنما که حدود پنج‌میلیون فالور در اینستاگرام دارد، خودش را متخصص یا علاقه‌مند به ادبیات، تئاتر، حقوق و روانشناسی معرفی می‌کند و در بستر فضای مجازی به مطرح کردن دیدگاه‌هایش در این رشته‌ها می‌پردازد. او برای کتاب‌های «زن باران» و «مالیخولیای محبوب من» چندین جشن امضا برگزار کرد. بهاره رهنما در مصاحبه‌ای در گذشته اعلام کرده بود بیشتر از اینکه تصویری باشد اهل نوشتن است و به این عرصه علاقه چندانی دارد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

 

اخبار مرتبط:
تست درصد استفاده از مغز رایگان : از افسانه تا واقعیت
تست درصد استفاده از مغز رایگان : از افسانه تا واقعیت

اگر در خصوص رشد ذهنی فرزندتان پرسش‌هایی دارید و به دنبال پاسخ سوالات روانشناسی کودک و مشاوره هستید، ابتدا باید بدانید که تست درصد استفاده از مغز یک افسانه غیرعلمی و بی‌اساس است. برای ارزیابی واقعی و دقیق عملکرد مغز در هر سنی، راهکار صحیح مراجعه به متخصص مغز و اعصاب (نورولوژیست) است تا در صورت لزوم، از روش‌های معتبر علمی مانند تصویربرداری‌های تخصصی یا ارزیابی‌های عصب-روانشناختی برای تشخیص هرگونه مشکل احتمالی استفاده شود.

اعتراض‌ها به حذف ناگهانی «حق اولاد» از مستمری برخی بازماندگان تأمین اجتماعی
اعتراض‌ها به حذف ناگهانی «حق اولاد» از مستمری برخی بازماندگان تأمین اجتماعی

حذف « کمک هزینه اولاد» از مستمری بخشی از بازماندگان تأمین اجتماعی، به دلیل به‌روزرسانی اطلاعات و خروج فرزندان بالای ۱۸ سال از تکفل، اعتراض‌های برخی خانواده‌ها را به دنبال داشته است.

جشنواره‌های عجیب و غریب در هتل چمران؛ سرگرمی یا تبلیغات
جشنواره‌های عجیب و غریب در هتل چمران؛ سرگرمی یا تبلیغات

هتل چمران شیراز با برگزاری جشنواره‌های منحصر به فرد و غیرمنتظره، دنیایی از هیجان و سرگرمی را برای مهمانان خود خلق می‌کند. این رویدادها که از نمایش‌های هنری گرفته تا مسابقات جذاب را شامل می‌شوند، نه تنها تجربه اقامت را دگرگون می‌کنند، بلکه به یک جاذبه تبلیغاتی جذاب برای گردشگران تبدیل شده‌اند. آیا این جشنواره‌ها تنها ابزاری برای جذب مشتری بیشتر هستند یا یک انقلاب در صنعت هتلداری شیراز؟

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است