کد خبر : 174288
انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - 11:28
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

انتصاب جدید در سازمان صداوسیما

انتصاب جدید در سازمان صداوسیما

به گزارش مدارا، رییس سازمان صدا و سیما در حکمی محمدمهدی رحمتی را به سمت «سرپرست معاونت امور استان‌های سازمان صداوسیما» منصوب کرد.

عبدالعلی علی عسکری در این حکم از تلاش‌ها و خدمات علی دارابی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

علی دارابی، معاون سابق امور استان‌های سازمان صداوسیما ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۰ با حکم سیدعزت‌الله ضرغامی، قائم‌مقام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و همچنین معاون میراث فرهنگی این وزارتخانه شده بود.

رحمتی ریاست مرکز بسیج صداوسیما را نیز بر عهده دارد.

اخبار مرتبط:
محسن هاشمی: غنی سازی بیشتر اورانیوم، به کار کشور نمی آید
محسن هاشمی: غنی سازی بیشتر اورانیوم، به کار کشور نمی آید

محسن هاشمی رفسنجانی: ایران به اندازه کافی در امر غنی‌سازی پیش رفته و دانش و علم هسته‌ای را درونی کرده است. غنی‌سازی بیشتر اورانیوم امروز به کار ایران نمی‌آید.

محمدرضا تاجیک: تفکر جبهه پایداری به داعش نزدیک شده است
محمدرضا تاجیک: تفکر جبهه پایداری به داعش نزدیک شده است

محمدرضا تاجیک گفت: اگر جاذبه‌ای در فضای جریاناتی مانند جبهه پایداری در کشور ما وجود داشته باشد، این جاذبه از نوع و جنس جاذبیتی است که داعش داشت. همان‌گونه که داعش و داعشیزم به دلیل مواضع رادیکال خود در عرصه‌های مختلف و قرائت و خوانش افراطی از اصول دینی، از آیات و روایات، در میان برخی از جوانان، نه فقط در سطح یک کشور بلکه در سطح جهانی طرفدارانی داشتند، این جریان نیز جاذبه‌اش در همین فضا قرار دارد؛ نه به گونه‌ای که بتواند به مقبولیت عمومی گسترده دست یابد.

مصباحی‌مقدم: عدم رعایت شئونات دینی در بازار موجب نارضایتی عمومی متدینین شده است
مصباحی‌مقدم: عدم رعایت شئونات دینی در بازار موجب نارضایتی عمومی متدینین شده است

آیت الله غلامرضا مصباحی مقدم، عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز بازار که مبدأ شکل‌گیری انقلاب بود، در بخش‌های مختلف از جمله فعالان اقتصادی، روش‌های عرضه کالا و خدمات و حتی مشتریان، با چالش‌ها و آسیب‌هایی مواجه شده است و تنها بیان مشکلات کافی نیست؛ باید برای حل آن چاره‌اندیشی کرد. عدم رعایت شئونات دینی، کاهش مشارکت نسل جوان در فضای فرهنگی بازار، نارضایتی عمومی متدینین از وضعیت فرهنگی بازار، عدم بهره‌گیری مناسب از ظرفیت‌های موجود مساجد و حوزه‌های علمیه و عدم اجرای دقیق ضوابط فرهنگی و اسلامی در برخی واحدهای تجاری از مشکلات فرهنگی موجود در بازار تهران است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است