کد خبر : 159101
انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - 19:31
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

آغاز غنی ‌سازی ۶۰ درصد در ایران

آغاز غنی ‌سازی ۶۰ درصد در ایران

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سید عباس عراقچی که برای ادامه گفت و گوها و نشست کمیسیون مشترک برجام امروز به وین سفر کرده است این خبر را اعلام کرد.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه امروز در نامه‌ای به رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرده است که غنی سازی ۶۰ درصدی را آغاز می‌کند.

عراقچی همچنین اعلام کرد: یک‌هزار سانتریفیوژ دیگر با ۵۰ درصد ظرفیت بیشتر به ماشین‌های موجود در نطنز، علاوه بر جایگزینی ماشین‌های صدمه دیده، اضافه می‌شود.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه یادآورشد: براساس برنامه قبلی قرار بود جلسه مذاکره با ۱+۴ روز چهارشنبه برگزار شود اما به دلیل ابتلای یکی از اعضای هیات سیاسی اتحادیه اروپا به کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های مراقبتی، جلسه روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود.

هجدهمین نشست کمیسیون مشترک برجام  از ۱۳ فروردین ماه جاری به صورت برخط با حضور نمایندگان ایران و کشورهای ۱+۴ آغاز شد و ادامه آن به صورت حضوری در وین ادامه یافت.

اخبار مرتبط:
چای چکش سبز یعنی چه؟
چای چکش سبز یعنی چه؟

وقتی صبح از خواب بیدار می‌شوید، نوشیدن یک چای می‌تواند آغازگر یک روز پرتلاش دیگر باشد. همچنین شما با نوشیدن چای در ساعات کاری خود می‌توانید خستگی فعالیت روزانه‌تان را کاهش دهید. چای یک نوشیدنی معجزه‌گر است که می‌تواند آغاز روابط دوستی و آشنایی نیز باشد.

فولادمبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲
فولادمبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه گفت:فولاد مبارکه با صادرات ۱.۴ میلیون تن محصولات فولادی به ارزش بیش از ۷۰۰ میلیون دلار،عنوان بزرگ‌ترین صادرکننده غیرنفتی-پتروشیمی کشور را به خود اختصاص داد.

امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان گفت: امسال ۱۰۰ طرح آموزشی در قالب ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش استان اصفهان خواهد شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است