کد خبر : 147227
انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - 10:29
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

علت خاموشی معابر تهران راس ساعت ۲۱ چیست؟

علت خاموشی معابر تهران راس ساعت ۲۱ چیست؟

به گزارش سایت خبری مدارا؛ یکی از مسئولان روابط عمومی توانیر جویا شدیم که در این باره به «باشگاه خبرنگاران جوان» گفت: معابر و بزرگراه‌های استان تهران راس ساعت ۲۱ با هماهنگی راهور خاموش می‌شوند و خاموشی معابر راس ساعت ۱۸ صحت ندارد.

او افزود: این خاموشی همزمان با منع تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح به دلیل منع تردد و با هدف کاهش میزان مصرف انرژی برق انجام می‌شود. بر این اساس با انجام این خاموشی‌ها ذخایر گازی نیروگاه‌ها نیز کاهش می‌یابد.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: در صورتی که نیروگاه‌ها با کمبود سوخت مواجه شوند، پایداری شبکه برق دچار مشکل خواهد شد و به همین دلیل نیز صنعت برق، همه توان خود را برای اجرای مصوبات و دستورات دولت به کار خواهد بست.

واکنش پلیس به خاموشی شبانه برخی از بزرگراه‌های پایتخت

رییس پلیس راهور پایتخت از اعلام مخالفت پلیس با خاموش شدن چراغ‌های برخی از بزرگراه‌های پایتخت در ساعات منع تردد خبر داد.

سردار محمدحسین حمیدی در نشست خبری صبح امروز خود که در مقر فاتب برگزار شد درباره چرایی خاموش شدن چراغ برخی از بزرگراه‌های پایتخت در ساعات منع تردد شبانه گفت: جریان برق بزرگراه‌ها در دست پلیس نیست واین موضوع با شرکت توانیر است، ما مخالفت خودمان را با این موضوع اعلام کردیم اما آنها به ما گفتند که یکسری مشکلات دارند و باید زیرساخت‌های خود را تعمیر کنند.

حمیدی در پاسخ به «ایسنا» درباره احتمال افزایش تصادفات در نتیجه این خاموشی‌ها گفت: طبیعتا در شرایط عدم نور کافی مشکلاتی ایجاد می‌شود وما هم مخالفت خود را اعلام کرده‌ایم اما به زودی گزارشی در این مورد اعلام خواهیم کرد.

وی تاکید کرد که پلیس پیگیر تامین نور در دیگر معابر و گذرگاه‌ها نیز هست ودر این خصوص نامه‌نگاری ومکاتبه هم انجام داده‌ایم تا این موضوعات حل و فصل شود.

اخبار مرتبط:
فرزندی پور: واژگونی سمند در اتوبان قم-کاشان یک فوتی داشت
فرزندی پور: واژگونی سمند در اتوبان قم-کاشان یک فوتی داشت

رئیس اورژانس کاشان گفت: واژگونی خودروی سمند در اتوبان قم-کاشان یک فوتی برجای گذاشت.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اصفهان: اضافه بار ناوگان باربری زیرساخت‌ها را از بین می‌برد
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اصفهان: اضافه بار ناوگان باربری زیرساخت‌ها را از بین می‌برد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به پروژه‌های بهسازی و اصلاح محورهای برون شهری گفت: حجم بالای ترافیک و اضافه بار ناوگان باربری به مرور زمان زیرساخت‌هایی مثل آسفالت را از بین می‌برد.

مشکل اصلی کمبود برنج کندی در جذب و انتقال محموله‌ها به استان‌هاست
مشکل اصلی کمبود برنج کندی در جذب و انتقال محموله‌ها به استان‌هاست

رئیس اتحادیه صنف خوار و بار و آجیل‌فروشی اصفهان گفت: مشکل اصلی کمبود برنج در استان‌ها، نبود کالا نیست؛ بلکه کندی در جذب و انتقال محموله‌ها به استان‌هاست.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است