کد خبر : 88937
انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - 02:48
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

شکست کمپین تبلیغاتی برای بازگشت جشنواره فیلم فجر به برج میلاد!

شکست کمپین تبلیغاتی برای بازگشت جشنواره فیلم فجر به برج میلاد!

در حالیکه مدیران برج میلاد تلاش زیادی برای برگشتن جشنواره فیلم فجر به برج میلاد دارند و اقدام به راه اندازی کمپین تبلیغاتی برای جلب نظر موافقان کردند، بعد از گذشت سه روز با شکست مواجه شدند.


به گزارش سایت خبری مدآرا، از معدود افرادی که در این کمپین اعلام موافقت کرده اند اکثرشان حتی صلاحیت گرفتن کارت سینمای رسانه را ندارند و شاید علت درخواستشان برگشتن به روزهایی هست که همه امکان حضور در برج میلاد را داشتند و اهالی واقعی رسانه جایی برای نشستن پیدا نمی کردند.

رسانه های زرد و کانال های مجازی که نانشان در آشفتگی و شلوغی سینمای رسانه هاست و هر موقع که اراده کردند فیلمی را بکوبند و یا تحسین کنند.

در حالیکه ادعا می شود اکثر رسانه ها خواستار برگشت به برج میلاد هستند اما نام هیچکدام از خبرگزاری ها و رسانه های اصلی که بار اصلی اطلاع رسانی جشنواره را عهده دار هستند در این لیست دیده نمی شود.

از نکات جالب در این لیست حضور خبرنگار ساکن آمریکا، دو تهیه کننده، روابط عمومی یکی از پردیس های سینمایی، مسئول یک سایت موسیقی، چندین نفر از کانال های تلگرامی و افراد زیادی بدون عنوان و‌گمنام است.

امیدواریم مسئولان جشنواره فیلم فجر فریب این فضاسازی ها را نخورند و شرایطی فراهم کنند تا اهالی رسانه فیلم های جشنواره را  در سالن صرفا سینما و با بهترین کیفیت و در آرامش و  جدا از افرادی که صرفا به دنبال حاشیه هستند به تماشا بنشینند.

اخبار مرتبط:
آخرین وضعیت پرونده قتل دانشجوی دانشگاه تهران/ وکیل: تقاضای ولی دم، اجرای حکم قصاص در ملأعام است
آخرین وضعیت پرونده قتل دانشجوی دانشگاه تهران/ وکیل: تقاضای ولی دم، اجرای حکم قصاص در ملأعام است

حمیدرضا حاجی اسفندیاری در خصوص پرونده قتل مرحوم امیر محمد خالقی، گفت: در اوایل خرداد ماه، تقاضای اجرای حکم قصاص از سوی ولی دم مرحوم به شعبه اجرای احکام دادسرای جنایی تهران تقدیم شده است.

پزشکیان قانون «تعلیق همکاری ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی» را ابلاغ کرد
پزشکیان قانون «تعلیق همکاری ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی» را ابلاغ کرد

رئیس جمهور قانون تعلیق همکاری با سازمان (آژانس) بین المللی انرژی هسته‌ای (اتمی) را ابلاغ کرد.

پلیس فتا: هرگونه تبلیغات در فضای مجازی با عنوان اعطای وام، دامی از سوی کلاه‌برداران برای تاراج سرمایه افراد است
پلیس فتا: هرگونه تبلیغات در فضای مجازی با عنوان اعطای وام، دامی از سوی کلاه‌برداران برای تاراج سرمایه افراد است

پلیس فتا نسبت به تبلیغات اغواکننده در فضای مجازی با عنوان اعطای وام فوری هشدار داد و آن را ترفندی برای کلاهبرداری از شهروندان دانست.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است