کد خبر : 83819
انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - 04:20
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

«یاسین» برابر نیازهای نیروی هوایی ارتش ساخته شده است

«یاسین» برابر نیازهای نیروی هوایی ارتش ساخته شده است

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: جت «یاسین» مطابق با استاندارهای جهانی و برابر الگوی مطالبات و نیازهای آموزشی نیروی هوایی ارتش ساخته شده است.


به گزارش سایت خبری مدآرا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرماند نیروی هوایی ارتش در مراسم رونمایی از جت پیشرفته آموزشی یاسین، گفت: امروز شاهد پرواز جت آموزشی «یاسین» در پایگاه شهید نوژه بودیم که افتخار بزرگی برای نیروی هوایی محسوب می شود.

وی با اشاره به پرواز موفقیت آمیز جت «یاسین» گفت: خدا را سپاسگزار و شاکریم که امروز خلبان شجاع و ولایتمدار ما با هواپیمای ساخت دانشمندان عزیز کشورمان به پرواز درآمد و از این پرواز رضایت کامل داشت.

فرمانده نهاجا گفت: این هواپیما مطابق با استاندارهای جهانی و برابر  مطالبات و نیازهای آموزشی نیروی هوایی ارتش ساخته شده و تمام طراحی‌های آن در داخل کشور انجام شده است.

امیر سرتیپ نصیرزاده خاطرنشان کرد: ان‌شالله در آینده منتظر تولید انبوه این جت آموزشی هستیم تا اسکادران کاملی در اختیار نیروی هوایی قرار گیرد و پروازهای آموزشی آن در سطح نیرو آغاز شود.

وی افزود: با ساخت این جت آموزشی نیروهای فنی و محققان ما در حوزه صنایع هوایی در عمق فناوری پیچیده نفوذ کردند و قطعا در آینده شاهد پیشرفت‌های بسیار بزرگتری در این رابطه خواهیم بود.

اخبار مرتبط:
«کاشی هفت رنگ» اصفهان به ثبت جهانی رسید
«کاشی هفت رنگ» اصفهان به ثبت جهانی رسید

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: کاشی هفت رنگ با نام ایران و اصفهان به ثبت جهانی رسیده که باعث ادامه حمایت از کارگاه‌های تولید کاشی هفت رنگ و ثبت برندی برای توسعه پایدار اصفهان در حوزه صنایع دستی می‌شود.

برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت ۴ کشته و ۳ مصدوم داشت
برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت ۴ کشته و ۳ مصدوم داشت

رییس پلیس راه استان اصفهان از فوت چهار نفر و مصدومیت ۳ نفر دیگر در تصادف تارا و پراید در محور بویین میاندشت خبر داد.

۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود
۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود

معاون آموزشی دانشگاه اصفهان گفت: حدود ۲۷ رشته در سال ۱۴۰۳ حذف شده است ودر دکتری ۱۰ درصد رشته‌ها و ۲۸ درصد رشته در کارشناسی ارشد و ۳۰۰ کد رشته در کارشناسی دانشجو ندارد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است