کد خبر : 6059
انتشار : ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - 00:19
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

وقوع سه زلزله پیاپی در "سیستان و بلوچستان"

وقوع سه زلزله پیاپی در "سیستان و بلوچستان"

[ad_1]

سه زمین‌لرزه‌ پیاپی به بزرگای ۳.۹، ۵.۶ و ۴.۳ ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین امروز "مسجد حضرت ابوالفضل" سیستان و بلوچستان را لرزاند.
زلزله

_سایت خبری مدآرا، شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در ساعات ۱۰:۴۲:۰۳، ۱۰:۵۳:۳۶ و ۱۱:۰۸:۴۲ ثانیه روز جمعه، ۱۶ شهریور این سه زمین‌لرزه را ثبت کردند.

مختصات زمین‌لرزه ۳.۹ ریشتری که در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داده، ۲۸.۲۸ درجه عرض شمالی و ۵۹.۴۰ درجه طول شرقی ثبت شده است.

این زمین‌لرزه در ۱۶ کیلومتری مسجد حضرت ابوالفضل، ۵۶ کیلومتری محمدآباد ریگان و ۸۹ کیلومتری گلمورتی در استان سیستان و بلوچستان رخ داده است.

مختصات زمین‌لرزه ۵.۶ ریشتری نیز که در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داده، ۲۸.۲۳ درجه عرض شمالی و ۵۹.۴۸ درجه طول شرقی ثبت شده است.

این زمین‌لرزه در ۱۳ کیلومتری مسجد حضرت ابوالفضل استان سیستان و بلوچستان، ۶۵ کیلومتری محمدآباد ریگان در استان کرمان و ۸۰ کیلومتری بزمان در استان سیستان و بلوچستان رخ داده است.

مختصات زمین‌لرزه ۴.۳ ریشتری نیز که در عمق ۸ کیلومتری زمین رخ داده، ۲۸.۳۳ درجه عرض شمالی و ۵۹.۴۵ درجه طول شرقی ثبت شده است.

این زمین‌لرزه در ۱۰ کیلومتری مسجد حضرت ابوالفضل در استان سیستان و بلوچستان، ۵۵ کیلومتری محمدآباد ریگان و
۸۸ کیلومتری فهرج در استان کرمان رخ داده است.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

اخبار مرتبط:
روزنامه اصولگرا: جمهوری آذربایجان از نگاه پدرانه جمهوری‌اسلامی دارد سوءاستفاده می‌کند
روزنامه اصولگرا: جمهوری آذربایجان از نگاه پدرانه جمهوری‌اسلامی دارد سوءاستفاده می‌کند

روزنامه فرهیختگان متعلق به دانشگاه آزاد نوشت: بیش از دوسال پیش، دولت جمهوری آذربایجان اقدامات قابل‌تاملی را علیه ایران آغاز کرده که به‌دلیل برخی ملاحظات نادرست، با سکوت خبری در ایران همراه شده‌اند. این اقدامات شامل تعرض، پلمب و مصادره تعدادی از املاک دولتی ایران در باکو می‌شوند. ظاهرا باکو به‌منظور مصادره اراضی ایران دادگاه‌هایی نمایشی به بهانه‌های واهی برگزار کرده است و قصد دارد با مصادره املاک ایران، آنها را به کمیته دولتی املاک زیرنظر وزارت اقتصاد این کشور منتقل کند.

آیت‌الله نوری‌همدانی: طرح نور، طرح مبارکی است / شهدا نگران حجاب بودند
آیت‌الله نوری‌همدانی: طرح نور، طرح مبارکی است / شهدا نگران حجاب بودند

مرجع تقلید گفت: من به بعضی ها که درباره جلوگیری از این منکر بی حجابی حرف دارند عرض می کنم وصیت نامه شهدا را بخوانید چقدر این عزیزان درباره حجاب سفارش می‌کنند اینان جان دادند، تا ارزش‌ها از بین نرود و بدانیم کوتاهی در این موضوع گناه است.

کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل از سرپیچی ۳۰ نظامی اسرائیلی در حمله به رفح خبر داد
کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل از سرپیچی ۳۰ نظامی اسرائیلی در حمله به رفح خبر داد

۳۰ نظامی اسرائیلی ذخیره از گروهان چتربازان وابسته به تیپ چتربازان ارتش اسرائیل از دستور آماده شدن برای شرکت در حمله به رفح در جنوب نوار غزه سر باز زدند و به فرماندهان خود اطلاع دادند که به این مأموریت نخواهند رفت، زیرا «دیگر قادر به جنگیدن بیشتر نیستند». این بخشی از گزارش کانال ۱۲ تلویزیون رژیم اسرائیل است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است