کد خبر : 3508
انتشار : ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - 02:04
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

هنوز از تغییر شهردار خبری نیست

هنوز از تغییر شهردار خبری نیست

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره ی تغییر شهردار تهران با توجه به قانون عدم بکارگیری بازنشستگان گفت: هنوز در این خصوص ابلااغیه ای نداشته ایم لذا از تغییر شهردار خبری نیست، اما در این موضوع ملزم به اجرای قانون هستیم.


سایت خبری مدآرا  محسن هاشمی در جمع خبرنگاران درباره ادامه فعالیت شهردار تهران با توجه به قانون عدم بکارگیری بازنشستگان گفت: فرایند فعالیت شورا به این شکل است که مصوبات شورا به هیات تطبیق فرمانداری تهران ارسال می شود و پس از تایید به وزارت کشور ارسال می شود تا به تایید نهایی برسد . در خصوص انتخاب شهردار نیز این فرایند طی می شود و حکم شهردار توسط وزارت کشور اعلام می شود.وی افزود: تاکنون از سوی وزارت کشور درباره این قانون ابلاغیه ای داده نشده لذا از تغییر شهردار تهران خبری نیست. البته در این موضوع ملزم به اجرای قانون هستیم و هر چه که ابلاغ شود اجرا خواهیم کرد.رئیس شورای اسلامی شهر تهران خطاب به خبرنگاران واحد مرکزی خبر و رادیو به شوخی گفت: رئیس سازمان صدا و سیما نیز با توجه به این قانون باید تغییر کند.

انتهای پیام

Source link

اخبار مرتبط:
مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از مرگ جوان اصفهانی بر اثر سقوط در کانال آب در منطقه امامزاده ردان اصفهان خبر داد.

اصفهان پایان هفته بارانی است/ افزایش ۳ درجه‌ای دما
اصفهان پایان هفته بارانی است/ افزایش ۳ درجه‌ای دما

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فعالیت سامانه بارشی به ویژه در مناطق غرب و جنوب استان طی پایان هفته خبرداد.

تفاوت بروشور و کاتالوگ چیست؟
تفاوت بروشور و کاتالوگ چیست؟

ارتباط با مشتریان بخش مهمی از شرکت شما است. اگر راهی داشته باشید که به آنها نشان دهید چه محصولات و خدماتی را می توانید به آنها ارائه دهید کمک می کند. نمی توان انکار کرد که بروشورها و کاتالوگ‌ها بهترین راه برای نمایش محصولات یا خدمات شما، جذب چشم‌اندازهای جدید و ارائه تماس مستقیم برای اقدام برای مشتریان بالقوه شما است. خب حال اینکه از کاتالوگ استفاده کنید یا بروشور در ادامه این وبلاگ از مدرن طرح به تفاوت بروشور و کاتالوگ می پردازیم، تا نیاز خود را بهتر بشناسید.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است