کد خبر : 293194
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - 12:14
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

مشاهیر اصفهان صاحب باغ می‌شوند

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه روند احداث باغ مشاهیر از 25 فروردین ماه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت این باغ است.

مشاهیر اصفهان  صاحب باغ می‌شوند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ اصغر کشاورزراد، معاون عمران شهری شهردار اصفهان اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی پروژه باغ مشاهیر از ۲۵ فروردین ماه در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان آغاز شده که شامل احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه است.

به نوشته فارس؛ وی با بیان اینکه معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف احداث باغ مشاهیر است، افزود: برای طراحی باغ مشاهیر، حدود ۹۰ اثر مشابه در نقط مختلف جهان مورد بررسی قرار گرفت و با انجام مطالعات لازم در زمینه بومی‌سازی پروژه، در نهایت طرح مذکور بر مبنای معماری اصیل ایرانی طراحی شد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان ادامه داد: این پروژه در نزدیکی باغ فرح‌آباد سابق احداث می شود و از تصاویر موجود از این باغ نیز در طراحی پروژه باغ مشاهیر استفاده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پروژه باغ مشاهیر از بخش‌های مختلفی تشکیل شده که برخی از آنها عبارتند از مسجد، فروشگاه صنایع دستی، کافه کتاب، میدان مرکزی، موزه قلب زمین، آمفی‌تئاتر با ظرفیت ۴۵۰۰ نفر و یک کوشک به مساحت ۱۲ هزار متر مربع است.

اخبار مرتبط:
آتش‌سوزی در انبار منسوجات شهرک صنعتی جی
آتش‌سوزی در انبار منسوجات شهرک صنعتی جی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آتش‌سوزی در انبار منسوجات شهرک صنعتی جی خبر داد.

شاخص هوای ۶ شهر اصفهان بر مدار زرد
شاخص هوای ۶ شهر اصفهان بر مدار زرد

شاخص کیفیت هوای کلانشهر اصفهان و کاشان، مبارکه، نجف‌آباد، شاهین‌شهر و سجزی در بیست و هفتمین روز از اردیبهشت ماه وضعیت زرد و قابل قبول را نشان می‌دهد.

مصدومیت ۶ نفر در تصادف زنجیره‌ای در اصفهان
مصدومیت ۶ نفر در تصادف زنجیره‌ای در اصفهان

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: ۶ نفر در تصادف زنجیره‌ای در اصفهان مصدوم شدند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است