کد خبر : 291780
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - 22:47
دسته‌بندی : اقتصادی، برگزیده ها
چاپ

قیمت مکمل بنزین به ۱ میلیون و هفتصد هزار تومان رسید!

بعد از جنجال‌های بنزینی اخیر قیمت مکمل‌های سوخت افزایش پیدا کرده است.

قیمت مکمل بنزین به ۱ میلیون و هفتصد هزار تومان رسید!

به گزارش سایت خبری مدارا؛ بعد از جنجال‌های بنزینی اخیر قیمت مکمل‌های سوخت افزایش پیدا کرده است.

مکمل های سوخت همه جا یافت می‌شود از پمپ بنزین ها گرفته تا فروشگاه‌های آنلاین.

مکمل های سوخت به ویژه در بین صاحبان خودروهای با پیشرانه توربو طرفدار زیادی دارد اما قیمت‌ها دیگر ارزان نیست. ئقیمت مکمل‌های سوخت از حدود ۳۶ هزار تومان شروع و حتی تا ۱.۷ میلیون تومان رفت.با توجه به این که بسیاری از جایگاه‌های سوخت بنزین سوپر ندارند استفاده از مکمل های سوخت در پمپ بنزین ها هم به نوعی شیوه درآمدزایی تبدیل شده است.

اصطلاح “مکمل بنزین” در واقع به مکمل‌های سوخت برای خودروها اشاره دارد که برای بهبود عملکرد و کارایی موتور خودرو استفاده می‌شوند. برخی از فواید استفاده از مکمل بنزین عبارتند از:

  1. افزایش عمر موتور: برخی از مکمل‌های بنزین می‌توانند به شما کمک کنند تا عمر موتور خودرو خود را افزایش دهید و از آسیب‌های ناشی از سوخت نامناسب جلوگیری کنید.
  2. بهبود عملکرد: مصرف مکمل‌های بنزین می‌تواند باعث بهبود عملکرد و کارایی موتور شما شود، از جمله افزایش قدرت و سرعت خودرو.
  3. کاهش مصرف سوخت: برخی از مکمل‌های بنزین می‌توانند باعث کاهش مصرف سوخت خودرو شوند و در نتیجه صرفه‌جویی در هزینه‌های سوخت شما داشته باشند.
  4. تمیز کردن سیستم سوخت: بعضی از مکمل‌های بنزین می‌توانند سیستم سوخت خودرو را تمیز کرده و از رسوبات و آلودگی‌های موجود در سیستم جلوگیری کنند.
  5. حفظ و بهبود کارکرد محیط زیست: برخی از مکمل‌های بنزین حاوی ترکیبات زیست‌تخریب پذیر هستند که می‌توانند به حفظ و بهبود کارکرد محیط زیست کمک کنند.

به هر حال، قبل از استفاده از هر نوع مکمل بنزین، بهتر است با تولید کننده خودرو یا متخصص مکانیک خودرو مشورت کنید تا اطمینان حاصل کنید که استفاده از آن مناسب و ایمن برای خودرو شما است.

مکمل-سوخت۱

اخبار مرتبط:
یک اقتصاددان: زیست اقشار کم درآمد اسمش زِندگی کردن نیست / مشکلات مردم دارد به مرحله انفجار می‌رسد
یک اقتصاددان: زیست اقشار کم درآمد اسمش زِندگی کردن نیست / مشکلات مردم دارد به مرحله انفجار می‌رسد

یک کارشناس اقتصاد مسکن گفت: زمانی خواهد رسید که برخی مسئولان ما نسبت به گرفتاری های مردم از جمله مسکن، متقاعد شوند و بپذیرند که باید برای رفع آن، فکری کنند؛ چرا که جبر زمان مسئولان ما را بیدار خواهد کرد و امیدوارم هر چه زودتر بیداری اتفاق بیافتد.

رئیسی: این حرف درستی نیست که چون خانه نداریم نباید بچه‌دار شویم / اجداد ما پَس چگونه در خانه کوچک چند فرزند را بزرگ می‌کردند
رئیسی: این حرف درستی نیست که چون خانه نداریم نباید بچه‌دار شویم / اجداد ما پَس چگونه در خانه کوچک چند فرزند را بزرگ می‌کردند

رئیس جمهور با بیان اینکه با امکانات کم هم می‌شود صاحب فرزند شد، تصریح کرد: این سخن که تا اتاق اضافه نداشته باشیم، نمی‌توانیم فرزندان بیشتری داشته باشیم، سخن قابل دفاعی نیست؛ تشکیل خانواده و بچه‌دار شدن حتما نیاز به مسکن و امکانات متناسب دارد، اما اینکه فقط این‌ها زمینه فرزندآوری باشند، باور صحیحی نیست.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است