کد خبر : 288010
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - 10:44
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

بارش برف و باران در ۱۶ استان کشور

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران در ۱۶ استان کشور طی امروز خبر داد.

بارش برف و باران در ۱۶ استان کشور

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ایسنا نوشت: صادق ضیائیان اظهار کرد: با ورود سامانه بارشی به کشور، پنجشنبه (۱۷ اسفند) در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، کردستان، زنجان، کرمانشاه، قزوین، البرز، تهران، همدان، لرستان، شمال استان‌های ایلام، چهارمحال و بختیاری و خوزستان بارش برف و باران رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: جمعه (۱۸ اسفندماه) در برخی نقاط شمال غرب، غرب، جنوب غرب، سواحل شمالی، شمال شرق، جنوب و ارتفاعات البرز و زاگرس بارش‌های پراکنده رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: شنبه (۱۹ اسفندماه) در شمال غرب، غرب، شمال شرق و شرق، یکشنبه (۲۰ اسفند) علاوه بر این مناطق در استان‌های ساحلی خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، بخش‌هایی از جنوب غرب و دوشنبه در شمال شرق، شرق و استان‌های ساحلی خزر بارش خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در بخش‌های جنوبی کشور نیز در روزهای شنبه و یکشنبه در استان‌های هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، جنوب فارس و جزایر واقع در شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان بارش‌های رگباری شدید همراه با رعد و برق، وزش باد شدید موقت گاهی گردوخاک رخ خواهد داد.

به گفته ضیائیان، خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان نیز در این مدت مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز گفت: آسمان تهران فردا (۱۸ اسفند) قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و در بعضی ساعت‌ها بارش پراکنده و وزش باد با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد و شنبه (۱۹ اسفند) کمی ابری گاهی افزایش ابر در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

اخبار مرتبط:
۲۳ زن در کمتر از دو ماه توسط نزدیکان خود به قتل رسیده‌اند
۲۳ زن در کمتر از دو ماه توسط نزدیکان خود به قتل رسیده‌اند

بررسی‌ اخبار رسمی منتشر شده نشان می‌دهد از ابتدای فروردین تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ دست‌کم ۲۳ زن و دختر توسط «همسر، پدر، برادر و خواستگار سابق خود» به قتل رسیدند.

رئیس پلیس راهور: دولت هرچه سریع‌تر مبلغ افزایش جرائم رانندگی را ابلاغ کند
رئیس پلیس راهور: دولت هرچه سریع‌تر مبلغ افزایش جرائم رانندگی را ابلاغ کند

بنا بر اعلام رئیس پلیس راهور افزایش مبلغ جرائم رانندگی تصویب شده است، اما همچنان در انتظار ابلاغ دولت است و تا زمانی که دولت ابلاغ نکند، مبلغ جرائم مانند گذشته است و تغییری ندارد.

سیدمصطفی تاجزاده: برای من پرونده جدید باز کرده‌اند / دادگاه نخواهم رفت
سیدمصطفی تاجزاده: برای من پرونده جدید باز کرده‌اند / دادگاه نخواهم رفت

سیدمصطفی تاجزاده برای سومین بار توسط قاضی رستمی به دادگاه احضار شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است