کد خبر : 285655
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - 12:43
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

دهنوی: از حضور در لیست شورای ائتلاف انصراف دادم

محسن دهنوی نماینده تهران و کاندیدای انتخابات مجلس گفت: به درخواست بزرگان شورای ائتلاف جهت حفظ وحدت نیروهای انقلاب، از حضور در لیست انصراف دادم.

دهنوی: از حضور در لیست شورای ائتلاف انصراف دادم

به گزارش سایت خبری مدارا؛  به دنبال انتشار لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در شهر تهران، محسن دهنوی در صفحه شخصی خود در ایکس (توییتر سابق) نوشت:

«به دلیل علم قطعی به علاقه رهبر انقلاب به وحدت، و با وجود آنکه بزرگان جریان انقلاب، دادگاه صالح و شورای نگهبان، دروغ‌بودن همه تهمت‌ها علیه من را تایید قطعی کرده‌اند و شورای ائتلاف نیز حضور بنده را در لیست اولیه تایید نموده و همچنین با تاکید بر تداوم مبارزه قاطع علیه سهم‌خواهان بداخلاق، به درخواست بزرگان شورای ائتلاف جهت حفظ وحدت نیروهای انقلاب، از حضور در لیست انصراف داده و حمایت خودم را از فهرست مشترک شورای ائتلاف و جبهه پایداری به عنوان لیست اصلی اعلام می‌کنم. والعاقبه للمتقین»

اخبار مرتبط:
رشیدی کوچی: امیدوارم اخبار واصله درست نباشد
رشیدی کوچی: امیدوارم اخبار واصله درست نباشد

برخی اخبار حاکی از آن است که بالگرد حامل رئیسی، رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. رئیسی، حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، خلبان، کمک خلبان، کروچیف (یعنی دستیار خدمه پرواز) سر تیم حفاظت و یکی از محافظین و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان این بالگرد بودند.

جزئیات جدید از محل جست‌وجوی بالگرد حامل رئیس جمهور
جزئیات جدید از محل جست‌وجوی بالگرد حامل رئیس جمهور

محدودۀ جست‌وجو برای یافتن هلی‌کوپتر رئیس‌جمهور در جنگل‌های ارس باران در محدودۀ پیر داوود تا محدوده معدن مس سنگون شامل می شود.

جنگل دیزمار و ورزقان کجاست؟
جنگل دیزمار و ورزقان کجاست؟

عصر یکشنبه گویا بالگرد حامل رئیس جمهور در استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و آنطور که ایرنا اعلام کرده جنگل دیزمار، محل دقیق تر وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس جمهور است که در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا قرار دارد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است