کد خبر : 283351
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ - 21:06
دسته‌بندی : اقتصادی
چاپ

وزارت ارشاد: کانال‌ها و اکانت‌های بالای ۵ هزار فالوئر باید مجوز بگیرند

مدیرکل تبلیغات و اطلاع‏‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد گفت: کانال‌ها و انسان‌رسانه‌های فعال تبلیغاتی با بیش از ۵ هزار نفر دنبال‌کننده، در این طرح بر اساس مقررات عمومی و اختصاصی و به منظور حفظ حقوق مخاطبان، شناسایی و اطلاعات آن‏ها ثبت می‌‏شود.

وزارت ارشاد: کانال‌ها و اکانت‌های بالای ۵ هزار فالوئر باید مجوز بگیرند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ زومیت نوشت: عباس محمدیان مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌‌رسانی با اعلام این مطلب، افزود: این طرح به منظور حفظ حریم قانونی افراد و انجام مناسب امور تبلیغاتی در فضای مجازی و در راستای وظایف و تکالیف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دستور کار قرار گرفته و در گام نخست از تمامی فعالان این حوزه اعم از پیام‌‌رسان‌‌ها، سکوها، واسطه‌‌های تبلیغاتی و سایر دست‌اندرکاران این حوزه خواسته شده است مجوز فعالیت‌‌های تبلیغاتی خود را اخذ و در چارچوب قوانین و مقررات تبلیغاتی کشور فعالیت نمایند.

وی با اشاره به لزوم و تبعیت تمامی تولیدکننده‌‌ها، واسطه‌‌ها و رسانه‌‌های تبلیغاتی از قانون افزود: محتوای تبلیغات تجاری مطابق با مقررات عمومی و سیاست‌‌ها و اسناد بالادستی فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبیین و تنظیم شده و نظارت بر حسن انجام آن نیز از مسیر همراهی و هم‌‌افزایی با فعالان این حوزه میسر خواهد شد. در همین ارتباط، نشست‌‌های تخصصی با فعالان و ذی‌ن‌فعان این حوزه برگزار می‌شود.
مدیر کل تبلیغات و اطلاع‌‌رسانی هم‌چنین، بر لزوم حفظ انضباط تبلیغاتی در فضای رسانه‌‌ای کشور، اظهار داشت: ساز و کار و زیرساخت‌‌های لازم برای ثبت انسان‌رسانه‌ها و کانال‌های بالای ۵هزار ‌دنبال‌‌کننده تبلیغاتی در سامانه الکترونیک تبلیغات فراهم شده و خدمات لازم به این افراد تنها با ثبت مشخصات و به صورت آنی، انجام‌‌پذیر شده است.
محمدیان در پایان افزود: در این طرح، پیام‌رسان‌های خارجی و داخلی با هم تفاوت ندارند و هر فعال تبلیغاتی در هر یک از بسترها و شبکه‌های اجتماعی مشمول این طرح خواهد شد.
اخبار مرتبط:
قیمت دلار، طلا و سکه امروز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
قیمت دلار، طلا و سکه امروز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت دلار، طلا و سکه در بازار امروز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در جداول زیر ببینید.

داماد محسن رضایی، مدیرعامل بانک شهر ماند
داماد محسن رضایی، مدیرعامل بانک شهر ماند

با تصمیم اعضای هیئت مدیره و موافقت بانک مرکزی، سیدمحمدمهدی احمدی داماد محسن رضایی بار دیگر به عنوان مدیرعامل بانک شهر معرفی شد.

قیمت دلار، طلا و سکه امروز ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
قیمت دلار، طلا و سکه امروز ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت دلار، طلا و سکه در بازار امروز ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در جدول زیر ببینید.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است