کد خبر : 282957
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۹ - 11:57
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

در قالب طرح «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» انجام شد؛

واگذاری ۱۹۹ قطعه زمین به خانواده‌های فریدنی

فرماندار شهرستان فریدن از واگذاری زمین به ۱۹۹ خانواده‌ فریدنی شناسایی شده در طرح «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» خبر داد.

واگذاری ۱۹۹ قطعه زمین به خانواده‌های فریدنی

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مراسم قرعه کشی و واگذاری زمین به ۱۹۹ خانواده مشمول فریدنی همزمان با ایام دهه مبارک فجر با حضور مسؤولان شهرستان فریدن برگزار شد.

به نوشته مهر؛ عزیزالله عباسی فرماندار فریدن در این مراسم اظهار کرد: دولت سیزدهم با وجود سختی‌های ساخت مسکن تمام تلاش خود را انجام داده است تا به وعده‌های خود عمل کند.

وی افزود: سال ۱۴۰۱ تعداد ۳۲ پلاک زمین به ۹۰ متقاضی و در اوایل سال ۱۴۰۲ نیز ۱۲۰ پلاک به ۳۶۰ متقاضی نهضت ملی مسکن واگذار گردید.

عباسی با اشاره به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به دستور رئیس جمهور و با تصویب مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این طرح برای خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بیشتر در نظر گرفته شده است و شهرستان فریدن برای حمایت از این قانون تمام همت خود را به کار بسته است.

فرماندار شهرستان فریدن افزود: امروز در این مراسم ۴۷ پلاک به ۹۴ خانواده که مشمول قانون جوانی جمعیت هستند به صورت قرعه کشی در شهرک جوان شهر داران واگذار می‌شود.

وی گفت: همچنین به ۱۰۵ خانواده دیگر که مشمول طرح نهضت ملی مسکن هستند به صورت قرعه‌کشی در شهرک زاگرس زمین واگذار می‌شود.

اخبار مرتبط:
هنر برخی در انتخابات فقط نمایش است
هنر برخی در انتخابات فقط نمایش است

عضو شورای شهر اصفهان گفت: برخی افراد در انتخابات حاضر خواهند شد که هنر آن‌ها فقط نمایش است، مردم دیگر این رفتارها را می‌شناسند و دست رد به سینه این افراد خواهند زد.

شهید رئیسی اخلاق و صداقت را به حوزه ریاست جمهوری بازگرداند
شهید رئیسی اخلاق و صداقت را به حوزه ریاست جمهوری بازگرداند

عضو شورای شهر اصفهان گفت: رئیسی مرد خدمت بود و شهادتش با عزت رقم خورد و اخلاق و صداقت را به حوزه ریاست جمهوری بازگرداند و مردم همیشه قدردان خادمان واقعی خود هستند.

۱۵ هزار زن سرپرست خانوار در اصفهان خانه‌دار شدند
۱۵ هزار زن سرپرست خانوار در اصفهان خانه‌دار شدند

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اصفهان از تامین مسکن برای ۱۵ هزار زن سرپرست خانوار در استان اصفهان خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است