کد خبر : 282934
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۹ - 09:38
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

شناسایی ۷۵ ساختمان بلند ناایمن در استان اصفهان

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۷۵ ساختمان بلند ناایمن در استان اصفهان شناسایی و حائز اهمیت ارزیابی در برابر حوادث تشخیص داده شدند.

شناسایی ۷۵ ساختمان بلند ناایمن در استان اصفهان

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سید حسین محمودیه، رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: ۷۵ ساختمان بلند ناایمن شناسایی شده در استان اصفهان حائز اهمیت ارزیابی تشخیص داده شدند.

به نوشته فارس؛ وی افزود: از این تعداد، ۶۷ مورد در اصفهان و هشت مورد در دیگر شهرستان‌ها است و همه کاربری‌های مسکونی، تجاری، درمانی، مذهبی و فرهنگی را شامل می‌شود.

محمودیه اضافه کرد: پرونده این سازه‌ها به مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی برای ارائه راهکارهای ایمنی سازی و مقام سازی ارسال شده است.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: اعضای کارگروه ساختمان‌های بلند و ناایمن مرتب در حال پایش سازه‌ها هستند.

وی با اشاره به مبحث ۲۲ مقررات ملی ساختمان عنوان کرد: آیین نامه اجرایی آن به لحاظ مباحث حقوقی که ورود به ساختمان‌های در حال استفاده است با تشکیل کمیته‌ای در وزارت راه و شهرسازی تدوین و برای بررسی، تأیید و اخذ مصوبه هیأت دولت به وزارت کشور ارسال شده است و پیش‌بینی می‌شود اجرای این مبحث، اوایل سال آینده ابلاغ شود.

اخبار مرتبط:
فعالیت سامانه ناپایدار بارشی در اصفهان/ کمینه دما کاهش می‌یابد
فعالیت سامانه ناپایدار بارشی در اصفهان/ کمینه دما کاهش می‌یابد

رییس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه ناپایدار بارش‌زا از عصر امروز و فراگیر شدن آن در سطح استان طی روز چهارشنبه خبرداد.

شهرداری اصفهان گزارشی از حسابرسی شرکت قند ارائه دهد
شهرداری اصفهان گزارشی از حسابرسی شرکت قند ارائه دهد

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: گزارشی از سوی شهرداری در خصوص حسابرسی این شرکت قند طی سال‌های گذشته به شورا ارائه شود.

متولی‌گری بازار و میدان امام علی(ع) مشخص شود
متولی‌گری بازار و میدان امام علی(ع) مشخص شود

رئیس کمیسیون حقوقی، برنامه ریزی و پایش مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مقرر شد که برای متولی‌گری این میدان و بازار اقداماتی انجام شود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است